SaXXXon Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 :jackinbox: Tenkte jeg kunne inn en tråd på Bilforumet også ;) har kjørt denne tråd om bilen min siden mars i fjor på Club Honda Forumet bilen er en 1992 mod Honda CRX VT-i, denne er levert originalt med en 150hk vtec motor.. drar godt fra 5600rpm til 8200rpm... dette er en relativt sjelden KS modell som er laget for det skandinaviske markedet med diverse ekstra deler som ikke ble levert i resten av verden (varme i setene, lyktespylere å diverse), mange av dere ville nok fjernet dette men har fått bud på mangfoldige tusen av amerikanere for dette.. kan ikke selges da ;) vil holde litt sånn JDM banestuk på bilen uten for mye plast, er heller ikke verdens beste mekaniker så jeg får holde meg til oppgradering av bremser og understell... hadde tidligere 17" felger.. ikke god å kjøre med da.. kjører nå på Rota Flight 15" som funker perfekt.. Sjekkliste på det som skal gjøres: x - Ny toppdekselpakning V - Begynte å lage en rar lyd når jeg satte på felgene. = Noe som var løst V - Definitivt få på et senkesett.. = Senket 35/40 V - BYTTE DE FORFERDELIG felgene helst et hakk mindre = klarte å knuse dem ny rota flight 15" V - Bytte frontlykt = bare tørket var ikke lekk v - sprekke i alle baklyktene = kjøpte noen litt bedre av badjoo_ sotet dem for å gjøre dem tette. leter etter nye. please help v - Diverse endringer i utseende = CF panser x - bedre understell, hvilke dempere? x - bedre bremser, tips til klosser og skiver? x - ny takluke, fæl og rustet den som er på.. CF kanskje x - leppe? x - montere stereoanlegg.. (må ha nye front høytalere, for store hull i dørene til de gamle.. x - Lakkere vingen på ny. v - ny dørlist. leter fortsatt = har ny på nå men er litt for stor leter etter 90-91 mod list x - racing ratt x - Fast Line Performance shifter (scania vabis anyone?) x - amber corner lights = bestilt kommer til å bli aktivt brukt på banetreff og diverse autoslalom diverse bilder.. nyere bilder jo lenger ned på siden du kommer noen dager etter jeg fikk bilen.. banekjøring, funket bra på drittvær Felgene etter en hard tur på banen :) liker det best litt sånn dirty ;) klar til treff... meguiars virker ;) så begynte dilla litt ;) fortsettelse følger Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Rett og slett tøft! :) Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Nydlig bil, det er klart :) Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 takker.. hadde jeg bare hatt penger og kunnskap til gjøre så mye med min som du har gjort med din :( Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Argh! Elsker JDM! :D Flott prosjekt! Anbefaler oransje "blinkers" Se her for inspirasjon! http://www.jdmuniverse.com/forums/forumdisplay.php?f=26 Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Sweet! Synes CRX er den fineste Hondaen som finnes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 :partyon: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Argh! Elsker JDM! :D Flott prosjekt!Anbefaler oransje "blinkers" Se her for inspirasjon! http://www.jdmuniverse.com/forums/forumdisplay.php?f=26 amber cornerlights er bestillt.. hehe.. det er ikke blinkers.. men parklysa som er der på crx ;) Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 liten bildeupdate.. kjører for tiden uten vinge siden den er på lakk.. flp shifter blir montert før neste helg Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 dårlig med bilder der gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Fy faen så rått! Skal du fikse baklyktene? Du trenger en turbo :P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 haha eneste som mangler er litt under hudden ja :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 ja.. kunne godt tenkt meg tvangsluft til den.. men blir både for dyrt og avansert for meg desverre... blir nok mer understell og bedre bremser først.. skal være helt strøkent... og om et par dager kommer meterstanga (flpshifteren) som kommer til å gi 90% av bilforumet vemmelser :P hehe baklyktene skal jeg ha nye originale av.. men får ikke tak i.. Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_18@CH Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 og om et par dager kommer meterstanga (flpshifteren) som kommer til å gi 90% av bilforumet vemmelser :P hehe Har ikke fått noen spesielle raksjoner jeg etter det jeg kan huske da... :) Siter Stephan Skogen Coupe Council Member # 39 Honda Civic Coupe EJ2.1 Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Har ikke fått noen spesielle raksjoner jeg etter det jeg kan huske da... :) Det er bare fordi folk ikke skjønte hva det var:uhhmmwhat?: Jeg syns det ser helt jævlig ut og skjønner ikke hvorfor honda folket skal gjøre motsatt av alle andre som higer etter Short Shift og kort girstang.. :confused: Ellers kjempe tøff bil!:thumb Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg