Znip Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Jaja, da har jeg også omsider kjøpt meg et speilreflekskamera!:) Valget falt på Nikon D40.. skal visstnok være et greit kamera for nybegynnere.. Så var ute å farta på jakt etter motiver, å spotta denne tilfeldigvis i byen idag, sikkert på vei opp til ACR i helga Merk at dette er mitt aller første møte med et slikt kamera, og da også mitt aller første bilde. Ja, den står på henger.. Men skikkelige shoots kommer vel utover :) Kritikk ønskes !:) (Har gjort det litt mørkere i PS, thats all) Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Synes bakgrunnen tok for mye fokus vekk fra bilen, men ellers var det fett :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg