andre88 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg bestilte noen varer på autogeek her om dagen, og betalte med paypal. jeg synes kanskje frakten ble noe høy, så jeg vurder og kanselere bestillingen. men jeg ser nå på nettbanken min at de har trukket meg for "det første" beløpet allerede. hvis jeg ikke svarer på mailen fra de, så blir ordren kanselert, men blir pengene tilbakeført? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Når du godtar prisen mht frakt er det det som "godkjenner" orderen, da blir varene sendt. Regner med du har godkjent denne i og med at du vet hva frakten ble på? De fryser også penger på kontoen din, som de trekker om du skal ha varene, eller opphver om du ikke skal ha. Men som sagt har du godkjent fraktprisen vil nok varene bli send deg. Jeg betaler bare med VISA derfra, så det kan være det der en anne fremgangsmåte mht paypal.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg har ikke godkjent frakt prisen enda. har bare fått mail om hvor mye den er på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Om du ikke bekrefter den (approve) sender de ikke noe varer til deg, at de "holder" av penger på kontoen din er vel vanlig vil jeg tippe. Bare å holde et øye med det, og det kan hende du får en purring ang frakt senere, men bare overse den om du ikke vil bestille noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg ser på nettbanken min at betalingen er "reservert" men ikke bokført. den ble reservert den 22.08, det er andre belastninger etter 22.08 som er bokført. så det er kanskje som du sier, at pengene er "reservert" frem til jeg bekrefter frakten! Vi får se hva som skjer =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Ja det går sikker bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg