MR_Simba Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Noen av oss har jo små motorer som ikke er noe å skryte av ytelsemessig... men hva med bensinforbruket? fylte full tank (42liter, var ca 3liter igjen på tanken) Skulle da teste hvor mye jeg klarer å kjøre på dette.. Kjører til og fra jobb og noe bykjøring på kveldene osv..variert med andre ord. Så langt har jeg kommet meg no: Hvor langt klarer jeg?:partyon: hvor langt klarer DU ? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Min 92 modell, gått nå nesten 200000km med AAV motor, blå målt til 0,54 liter pr mil når jeg kjørte fra Bergen til Drammen. Og da med noe variert kjøring ;) Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 0,49 på mila, variert kjøring. Hvis jeg går inn for det er nok ikke 0,45 eller lavere umulig ;) Mvh Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 tror min bruker jævlig mye.. 1,6 color consept.. kjørte vel kanskje 54mil ca på full tank forrige gang jeg fylte? hva kan gjøres med dette? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 idag ble tanken på rødstreken og jeg måtte fylle..glemte seff å ta bilde da det var kl 06 på vei til jobb... ble 650km@45 liter... bykjøring og rush-jobb kjøring.. er ikke så gale.. men det du nevner klovnster var litt mye gitt..selv om det er 1.6.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 ja, det jeg mener og.. skal fylle full tank før tur til oslo i morra, så kan se hvor mye jeg har kjørt da.. noen som har noen tips til å få ned drivstoff forbruket? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 En liten service med nye filter osv gjør vel sitt... Jeg bruker ca 1 liter på mila (bittelitt under) med G40'n, og det er med kun hard kjøring fra motoren blir varm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg