gummimorten Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 hei har en toyota hiace som jeg røska ut anlegget av. kuttet ledningene så koblet jeg iso koblingen til lednings stompene som var i bilen,så koblet jeg til spilleren alt var fryd og gammen i 4måneder plutselig må jeg ha volumet på fullt for å høre noe?????jeg har prøvd en annen spiller med det samme resultat.noen som har peil? ingen svar for dumme hilsen morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneurysm Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Sjekk at høytallerlednignene som går bak på iso kontakten er skikkelig i, dårlig kontakt der fører til det problemet du har! Siter Alfa Romeo 156 1,8 Ts - 2000 Alfa Romeo 164 2,0 Ts - 1992 (Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Har du sjekket tilkoblinger? EDIT: Du kom meg i forkjøpet, Aneurysm:D Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg