Gå til innhold

Kjøp av Golf IV i Tyskland...priser

Ranger emnet

M3NTAL

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden på utkikk etter en Golf IV i tyskland, enten 1.6 eller 1.9tdi, men merker at dieselen er veldig høyt priset så da blir det vel 1.6.

Hva burde prisen på en slik som har gått ca 100-125 tusen kilometer koste? Kjøpe hos forhandler eller privatperson?

Hvor mye kan man prute på prisene?

Visse ting jeg skal være obs på ved kjøp i tyskland?

Studerer forresten i Polen, så bilen skal fraktes dit og kanskje få på polske skilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for tiden på utkikk etter en Golf IV i tyskland, enten 1.6 eller 1.9tdi, men merker at dieselen er veldig høyt priset så da blir det vel 1.6.

Hva burde prisen på en slik som har gått ca 100-125 tusen kilometer koste? Kjøpe hos forhandler eller privatperson?

Hvor mye kan man prute på prisene?

Visse ting jeg skal være obs på ved kjøp i tyskland?

Studerer forresten i Polen, så bilen skal fraktes dit og kanskje få på polske skilter.

Da må da vere billigere å kjøpe i Polen tror jeg og!

Bare pass på å få med serviceheftet og vognkort for sjekk av historie!Andre ting å tenke på er Fjernstyrt sentrallås varmeseter +++,ting som er kjekt å ha ! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

studerer i polen og kjøper bil i tyskland og tar til polen ?? er ikek sant noe enda billigre i polen ??

Hei, problemet er vel de dårlige veiene i polen, tro meg når jeg sier at de norske veiene er som nylagt asfalt i forhold. En bil som har kjørt 100-125.000 km i tyskland er nok i mye bedre stand enn en som har kjørt like langt i polen.

Har sjekket polske biler og, men har faktisk blitt anbefalt av polakker å kjøpe bil i tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo sant, veiene der er jøvlig dårlige, har vært der en del ganger, men en litt grei golf må du vell klare og finne der nede, tar en fin en fra tyskland til polen vil du bare ødelegge den igjen uansett, synd og betale godt nok for en golf i tyskland og ødelege den i polen,

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo sant, veiene der er jøvlig dårlige, har vært der en del ganger, men en litt grei golf må du vell klare og finne der nede, tar en fin en fra tyskland til polen vil du bare ødelegge den igjen uansett, synd og betale godt nok for en golf i tyskland og ødelege den i polen,

Huh? Vel der tenker vi annerledes, tanken med en bil fra tyskland blir jo at det blir færre vedlikeholds kostnader, den kommer for det meste til å stå i garasjen, jeg skal primært bruke den når jeg skal gjøre storhandel en gang i uka og kjøre til skolen på vinteren. Fordel å kunne parkere ved flyplassen når jeg skal hjem til Norge for en langhelg, er ikke alltid Norwegians tider passer med buss og tog.

Har du noen tips ang. kjøp i polen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Vel der tenker vi annerledes, tanken med en bil fra tyskland blir jo at det blir færre vedlikeholds kostnader, den kommer for det meste til å stå i garasjen, jeg skal primært bruke den når jeg skal gjøre storhandel en gang i uka og kjøre til skolen på vinteren. Fordel å kunne parkere ved flyplassen når jeg skal hjem til Norge for en langhelg, er ikke alltid Norwegians tider passer med buss og tog.

Har du noen tips ang. kjøp i polen da?

fornuftig tenkt, kunne kjøpt deg noe stort noe som ikek ble så ødelagdt av veien , chev blezer med noe store dekk :D heah , nei , kjøp deg akkuratt hva du vil =)

Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider