Gå til innhold

G60 hjelp folkens!

Ranger emnet


HattY

Anbefalte innlegg

Har en g60T motor som jeg har litt problemer med.

 

1: Det første er at motoren går høyt på turtall når jeg tråkker inn clutch i fart, dvs at en vanlig bil detter fra feks 3000rmp til 1000 rmp med en gang man tar i clutch men min holder seg på 3000rmp og går grise sakte ned.. pakningen til innsugsmanifoild er dårlig og lekker antagelig men kan dette skyldes at det høres ut som at jeg ruser bilen når jeg tråkker inn clutch? At motoren suger falsk luft inn der liksom.. ?

 

2: Har hatt problmer med luft i kjølesystemet, for motoren begynner å nå kokepunkt meget fort, etter kanskje 5min med vanlig kjøring. Byttet vannpumpe og topp pakning men virker ikke som at dette hadde noe å si, radiatorvifta fungere også, noen som har noen ide om hva det kan skyldes?

 

Setter MEGET stor pris på svar:D

93 Vw Vento G60T

x - 01 Vw Bora 1.8T Highline

x - 96 Vw Vento 2.0 Gl

x - 89 Bmw e30 325T

x - 86 Bmw e30 320 \ 528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår