skogpekka Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Er ute etter Morette frontlykter til min 98' MK2 med el høydejustering. Noen forslag til steder å få kjøpt? BSbildeler er for dyre, og Realcar er jeg usikker på. De lyktene man får kjøpt hos Realcar går under navnet "Quadlights" og jeg er usikker på om dette er originale Morette...også pga prisen. Er en vesentlig forskjell på prisen i forhold til hva BSbildeler selger dem for. Noen som har erfaringer? -Og vil Morette enheter gi bedre lys (nær/fjern-lys) enn de originale? Mine originale lykter begynner å bli noe slitt, og "tåka" ligger tjukk bak glasset, derfor vurderer jeg nye lykter :) Må bytte motorer til høydejustering av lys også, noen som vet noe om pris på dette og hvor det er mulig å få kjøpt? Svar mottas med takk ^^ Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Kjøpte lyktene til min Mk1 hos http://www.realcar.se Var en del billigere der enn fra norske butikker. Realcar har jo åpnet butikk i norge også nå. Lysene mine ble veldig mye bedre etter skifte, og utseendet ble veldig mye bedre også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Kan jo prøve å sjekke her. Her kan du hvertfall være sikker på at det er ekte Morette-lykter. Men husk å finne ut om dem kan leveres til venstrestyrte biler da! (engelsk side) Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Stemmer, stemmer, er noe skeptisk til autentisiteten til de "quadlights"-ene... Skal sende dem en mail og spørre. Skal også spørre gutta hos europerformance om dem leverer til LH drive også. Takker for tips! :) Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 kjøpte mine fra http://www.needforspeed.co.uk Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg