oysts Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Jeg er midt i import av en Toyota Avensis 2004 modell som nå står i Drammen for omregistrering. Den var hos biltilsynet fredag og alt gikk helt fint inntil kontrolløren fant TUV papirer på at bilen var senket (Noe jeg ikke hadde peiling på at den var). Senkingen var ikke ført inn i det tyske vognkortet og han ville derfor ikke godkjenne bilen siden det ikke forelå papirer på firhjulskontroll. I den forbindelse har jeg fått ny kontroll torsdag hos biltilsynet og før den tid må jeg ha utført firhjulskontrollen. Mitt problem er at jeg selv er i Ålesund og ikke har mulighet til å kjøre rundt å spørre om noen har mulighet til å ta firhjulskontrollen for meg. Jeg har vært i kontakt med Toyota Drammen og de har hverken tid eller utstyr i orden til å utføre kontrollen. Derfor lurer jeg på om det er noen på forumet som har kontakter\jobber på et verksted i eller rundt Drammen som har mulighet til å ta på seg en firhjulskontroll innen førtkommende torsdag. Jeg har kontakter som kan frakte bilen til og fra verksted. På forhånd - Tusen takk! Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Sjekk ut Autoconsult A/S i Skotselv. hei vi skal ha ha understell justering fra 16.00 til 20.30 torsdag den 30/08 vi har maskin som går på laser og vektskåler så mere nøyaktig kan man ikke få det! vi tar 900kr for vanlig justering , tillegg for exstra justering samt vi tar støtdemper sjekk og bremse sjekk for 150 kr vi selger også valvoline racing olje til dere som skal !med 20% rabatt til dere som kommer samt vi har litt gatebil deler som er på salg og litt utstillings modeller av invida deler ! håper mange kommer en tur til oss ! gir også ut trimme tips så verdt og ta turen hit ! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Tusen takk for svar - Men det hjelper meg dessverre lite da kontrollen jeg har på biltilsynet er torsdag 30\8 klokken 13:00. Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg