Skody Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Juristen: Kunne du bygge baner selv eller bare kjøre? Hvis du bare kunne kjøre gatebaner er det nok et Testdrive 1-3. Er det banebygging og fem-seks personer du kan kjøre mot er det Stunts fra Accolade/Bröderbund. Men du bør ikke spille det. Bedre å leve på minnene har jeg funnet ut. EDIT: <== dutube video. Savner pappas Roland CM32L modul (=MT32 "lydkortet"). Ble rå musikk ut av det. Ikke så bra bil-lyd, men fikk f.eks ekte pistolskudd i Sierra's Police Quest II. Senere med GUS emulerte jeg SB til sfx og MT32 til musikk samtidig. *mimre* Ellers har du jo Stunt Car Racer. Det er kult å spille med emulator for C64, f.eks C64S eller et annet egnet medium. EDIT2: Amiga - Stunt Car Racer - dutube link. Dere som likte skruinga i Street Rod 1 & 2. Har dere prøvd Gearhead Garage? Det gikk med et par timer på dette husker jeg. Istedetfor kappkjøringa er det om å gjøre å få høyest mulig bud på auksjon. Det finnes også et enda nyere spill som går ut på det samme. Fikk tips om det av Mark1 en gang, men det funka dårlig på min PC dengang. Husker ikke hva DET heter. Mener det var bilkjøring igjen som i Street Rod. EDIT3: Pokker heller! Nå må jeg finne igjen KikStart 1/2, Pole Position og et "grand prix road racing" aktig spill på C64! *lete* Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Tja... Da kan det nok ha vært en av Test Drive-utgavene. EDIT: Hvor laster jeg ned disse da? :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Tja... Da kan det nok ha vært en av Test Drive-utgavene. EDIT: Hvor laster jeg ned disse da? :) Var på vei til å si at du ikke får lastet dem ned, MEN, her http://www.abandonia.com/games/385/TestDrive-TriplePack Kjøpte faktisk 4'ern for MANGE år siden. MOrsomme spill.. Ohh.. Ignition har blitt abandonware :D Svenskt spill hvis jeg ikke husker feil, rått spill! http://www.abandonia.com/games/107/Ignition OHH!!! DETROIT! Hadde glemt det spillet :p http://www.abandonia.com/games/en/270/Detroit.htm Går desverre ikke å laste ned derfra pga at det er "Esa protected" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Ohh.. Ignition har blitt abandonware :D Svenskt spill hvis jeg ikke husker feil, rått spill!http://www.abandonia.com/games/107/Ignition Hvis du sier sier jeg :drive2 Og hva er dette for spill? Aldri sett før: Race Cars The Extreme Rally, lembra os antigos Ignition e MicroMachines Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 haha Big Red Racing husker jeg at jeg spilte mye på split screen sammen med en kamerat. Det var dritkult! Husker også at om du heiv bilen uttafor det ene stupet så traff du tretoppa bortover så du kunne hoppe over store deler av banen også lande på andre sida å få den råe tida :D Men hvis du bomma daa.. Husker også at du kunne sette damage på dritmye.. 0 - 100. På 99 sprengte bilen bare du traff en bitteliten hump i veien, haha :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 sku prøve street rod 2 nå.. som jeg spilte masse når jeg var liten.. men funka ikke:S står at det er feil pga at jeg har 64bit, og ikke 32bit:S noen måte å fikse det på?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 sku prøve street rod 2 nå.. som jeg spilte masse når jeg var liten.. men funka ikke:S står at det er feil pga at jeg har 64bit, og ikke 32bit:S noen måte å fikse det på?:) Skaff deg dosbox eller lignende :) (dos emusak) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg