simtra Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har nå satt inn den nyoverhalte kompressoren å pumper luft som juling. Problemet er at det er ikke noe reaksjon. Måleren visen nesten 0bar på gass og -1,5 når jeg slipper gassen. Kan noen hjelpe meg fortest mulig? er så gira på å få den i gang:) Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 vel da pumper den luft ut i verden å ikke i motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 har jo tatt av ved innsuget å det kommer bra med luft der Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har vært ute å gått over rørene med såpevann for å finne lekasje, men fant ikke noe. Bilen er kjørt bare blitt kjørt i 10 min etter at jeg satte i kompen. kan trykket stige etter som jeg kjører? Var liksom ikke noe spes forskjell fra før til nå på draget opp til 3000. Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Spørs jo om det er motoren som suger eller om det er kompressoren som suger når du sier at den suger å ladetrykket er så lavt. Er der noen stilling skruer eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 har ikke sagt noe om suging jeg? (kan tolkes feil ja:)) Du kan si det er ikke noe lekasje som jeg har funnet å alt virker jo egentlig som det skal. Men Bar-måleren viser ikke mer en 0bar når jeg drar den opp til 3000omdr. å draget er ikke noe å sryte av heller. noe justerings-skrue vet jeg ikke om. satte inn g-laderen på samme måte som jeg tok den ut. ikke rørt noe annet. Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 har jo tatt av ved innsuget å det kommer bra med luft der der sier du det suger. men går bilen sliksom den skal så det er bare måleren som er ødelagt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 ok:) jeg vil si bilen går omtrent som uten kompressor men mye roligere å kontrollert. litt bedre drag er det da. men vil dette øke eller skal det være full fres fra første stund bare at en må kjøre di 100 mile før en kan dra den som man vil Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 er ikke noe innkjøring nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Da skjønner jeg ingenting. får g-laderen mater jo innsuget med plenti trykk da. tetta med hånda framfor røret fra ic'n å det er trykk som øker når jeg ruser den. hvor er det slangen som går til bar-meteret er koblet henne da? Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simtra Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 alt ok nå:) var tilbakeslagsspjeldet som sto oppe heile tiden. var et stag på undersiden av innsuget som har falt av. Nå er det bare 40mil til 5000omdr.:) Siter Bedre å spørre 1 gang for mye enn å drite i hele greia!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Punkt 1. Når du kjører inn, skal du ALDRI ha full gass eller over 3000 o min med orginalt ladehjul Punkt 2. For å måle ladetrykket må du ha full gass! Bygges ikke trykk før du har full gass. For å sjekke lekkasje pleier jeg å ta av 90 graders bøyen inn på innsuget å vippe av staget til returspjeldet. Setter på bøyen igjen og starter bilen. Så lar jeg bilen gå på tomgang og stenger returspjeldet i 2-3 sekunder maks. Da hører du med en gang hvor det lekker. Hører du ingen lekkasje kan du stoppe bilnen og sette på staget igjen. Så gir du full gass på sjeldet, og sjekker at returspjeldet stenger rett før du har full gass. Prøv dette så får vi se om du finner noe. Kjøp deg litt startgass og spray over alle vakumslanger på motoren også, så den ikke suger falsk luft noen steder. Sjekk også at skruen til tomgangen på gasspjeldet også sitter der fortsatt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 alt ok nå:) var tilbakeslagsspjeldet som sto oppe heile tiden. var et stag på undersiden av innsuget som har falt av. Nå er det bare 40mil til 5000omdr.:) Ah, bra det ordnet seg :D Sjekket ikke du slik jeg skrev over før du sendte den til meg:wonder: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.