einestn Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Spotta en grønn Nissan 200 S14 laangt inne i Åsen i Levanger-komune for noen dager siden :shockGikk "greit nok" :P e itj derre driftebiln t Sørmo'n på Levanger da? Siter I don't drive fast, I just fly low... 95' Opel Omega 2,5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Da jeg bodde i Trondheim, la jeg meg en gang på hjul etter en Ferrari 348 TS/GTS ved Nardo et sted. Ved et par anledninger så jeg også en rød Honda NSX omkring Flatåsen. Noen andre som kjenner til disse bilene? han som kjører NSXen jobber på Rosten bilverksted på Flatåsen:) Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 han som kjører NSXen jobber på Rosten bilverksted på Flatåsen:) Aha, ok. Jeg får nesten ringe dem og be om en prøvekjøring ;) Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Noen som har sett noe gromt i det siste da? Regner med det blir litt grombiler etter påske nå :) Har ikke sett noe spesielt selv enda men regner med det blir snart ;) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Jeg har vært i Steinkjer i litt over 1 måned nå, har sett en del fint her.. Og JÆVLA mange rånere :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 har sett 2stk E46 M3, begge sorte, en møtte jeg på toppen av moholt-lia.. Carbon panser, lav og svarte felger.. Og en på prøveskilt som holder til på Nardo. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Candy Core Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Når tid så du denne Ferrari'n? jeg kjørte en slik 348 ts, rød i fjor sommer. Da jeg bodde i Trondheim, la jeg meg en gang på hjul etter en Ferrari 348 TS/GTS ved Nardo et sted. Ved et par anledninger så jeg også en rød Honda NSX omkring Flatåsen. Noen andre som kjenner til disse bilene? Siter GirlsGoFast Chick ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit) Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Lite aktivitet her ja. Spotta en oransj Viper RT/10 i byen forrige helg. En amcar i ny og ned også, men ikke det helt store. kjørte sammen med en Audi TT-S fra byen og opp okstad i går.. Lov å gi på litt da gitt :D Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Når tid så du denne Ferrari'n? jeg kjørte en slik 348 ts, rød i fjor sommer. Er nok et par år siden jeg så den.. men det kan vel ikke gå så mange av de bilene der oppe? Vurderer å kjøpe en 348 selv, hvis jeg får spart opp tilstrekkelig i løpet av 4-5 år :) Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Jeg vet om en iallefall som har en 348 tb her i byen. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marla Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hilsa på en hvit 200SX S14 på lørdag - hilsa ikke tilbake :( Kom imot på Vikhammer. Spotta`n igjen på søndag rundt kl 19, i nabolaget mitt. Hvem er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Spottet noen engelksmenn/damer på harrytur til Hell kjøpesenter i dag.Møtte også en gammel saab 900 med en figur på taket (muligens The Stig) Sikkert en av reisefølget det også. Bmw e36 med rosa plysj på panser og vinge samt aluminiumsfolie på skjermene. Audi coupe med oppbåsbar sexdukke i baksetet :p Bilav ukjent fabrikat med dildo i grillen ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Noen som vet noe om den nedstyla orange (mitsubishi??) bilen som går på steinkjer for tiden? Kjørte etter denne gjennom kongensgate og torget i steinkjer, han som kjørte må være den mest patetiske bilføreren jeg har sett (utlending??) han hold 5km/t og tomgang i første gir gjennom hele byen og svingte fælt og rattet som en gal og så ut som han var liv-redd for å ta neddi eller noe selv om bilen hans knapt kan kalles lav, min originale e36 er jo nesten lavere.... Da jeg bestemte meg for å ruse forbi siden jeg ikke gadd å ligge i 4-5km/t gjennom hele byen begynner han å hytte og veive med armene ut av vinduet i det jeg passerer....Makan til idiot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Noen som vet noe om den nedstyla orange (mitsubishi??) bilen som går på steinkjer for tiden? Kjørte etter denne gjennom kongensgate og torget i steinkjer, han som kjørte må være den mest patetiske bilføreren jeg har sett (utlending??) han hold 5km/t og tomgang i første gir gjennom hele byen og svingte fælt og rattet som en gal og så ut som han var liv-redd for å ta neddi eller noe selv om bilen hans knapt kan kalles lav, min originale e36 er jo nesten lavere.... Da jeg bestemte meg for å ruse forbi siden jeg ikke gadd å ligge i 4-5km/t gjennom hele byen begynner han å hytte og veive med armene ut av vinduet i det jeg passerer....Makan til idiot. Sett denne selv. Kjørte runde utom Kiwi, parkerte nesten rett foran inngangen og sto der å spilte musikk. I det jeg var ferdig med å handle og kom ut, så jeg han sto bak bilen å skrudde av skiltet. Han dro med engang etter det. Så samme bil i dag i 100-og-h*****e forbi Cuben og Fokus... Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Spotta en knallblå Audi RS2 på vei hjem fra jobb en dag i forrige uke, fra Orkanger og ut mot Fosen. Noen dager senere så jeg en svart RS2 på vei til jobb, mot Orkanger. Passerte i fart, men er ganske sikker på at det var RS2 begge to. Litt moro å se to stk. RS2 på samme uke:) Noen fra Bilforumet eller? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg