cigaro Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Spotta en PEN rød Toyota Supra ved rundkjøringen på Leangen Allè idag, sto vell clarion på den, + litt andre dekaler om jeg ikke tar helt feil? Endelig har våren kommet, og godbilene kommer rullende ut :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Har spotta den jeg også. Mener jeg har sett noe til den her på forumet en plass også :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Sett denne selv. Kjørte runde utom Kiwi, parkerte nesten rett foran inngangen og sto der å spilte musikk. I det jeg var ferdig med å handle og kom ut, så jeg han sto bak bilen å skrudde av skiltet. Han dro med engang etter det. Så samme bil i dag i 100-og-h*****e forbi Cuben og Fokus... Har sett denne noen ganger i byen nå, den bruker å stå parkert ved innkjørselen opp til heggesåsen ved kryssen der du tar av til riksveg 763 mot biltisynet. Han som kjører er i vertfall værre til å kjøre enn bestemora mi på 84. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 (endret) Spotta en BMW Z serie ved motortrade på nardo idag. den ble kjørt inn til lagring. Var for lang avstand til å se hvilken z serie det var, men bilen så brand new ut, og hadde ikke skilter. Kan vel også legge til at det var "måkevingedører" på bilen. Noen som har peil på hvilen Z-serie dette er? Så mest ut som en z6, men vanskelig å si, var ca 30 meter avstand. Endret April 29, 2010 av cigaro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Spotta en PEN rød Toyota Supra ved rundkjøringen på Leangen Allè idag, sto vell clarion på den, + litt andre dekaler om jeg ikke tar helt feil? Endelig har våren kommet, og godbilene kommer rullende ut :D Denne? http://www.adressa.no/forbruker/bil/article1338718.ece Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Denne?http://www.adressa.no/forbruker/bil/article1338718.ece Nja, kan godt hende det ja! Er vel sugemotor i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 jepp Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Har sett denne noen ganger i byen nå, den bruker å stå parkert ved innkjørselen opp til heggesåsen ved kryssen der du tar av til riksveg 763 mot biltisynet. Han som kjører er i vertfall værre til å kjøre enn bestemora mi på 84. Så den bakom jobben i dag. Sto utom hos Hovelsen Lakk. Så ut som frontruta var knust... Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Så den bakom jobben i dag. Sto utom hos Hovelsen Lakk. Så ut som frontruta var knust... Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dibbern Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Er vel dekkspektrum sin det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Så en mørk rød Supra cruise rundt på Stjørdal i går midt på dagen, den tror jeg muligens det sto Clarion i bakruta på?! Det var endel andre reklamer på den også, men syns den var litt mørkere i rødfargen enn denne i videoen ovenfor.. Mulig det er lyset som gjør det.. Det var chrome, hvitt og svart i skrifta på reklamene inbiller jeg meg. Fikk bare et kort glimt av bilen.. Det var motorlyden som fikk meg til å snu meg for å se. Men det var masse grombiler ute på Stjørdal i går, bl.a. en svart hotrod (5 window A Ford) med sota ruter og klassisk flammelakkering over fronten. Denne har jeg sett etpar dager på rad her nå.. Ellers masse amcars ute i disse tider. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Den Ferrarien er det vel en som bor på Nedre Singsaker/Bakklandet som har. Fet kåk, og en BMW 645CSI som bruksbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Er vel dekkspektrum sin det der.. Hvilken? Den orange bilen jeg snakket om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Spotta en knallrosa Golf 2 på Shell Bårdshaug, Orkanger den 17. mai. Med M3-skjørt og RS-fanger. Epic fail på en G2 i mine øyne, men det er vel en god del som synes jeg er sprø med det rusta panseret mitt:) Hver sin smak:) Håper egentlig jeg og blir spotta av noen andre her inne en gang;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Mye morro å se på 17. Bla annet samme Viper som jeg spotta ifjord, bare med hvite skilter denne gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg