2Fat 2Fly Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Spotta: Grønn liten lupo med senk og soting hele veien, denne var tøff! noen som har bilder?:) Hvit Bmw E46 med svart tak, skamlav og pene felger, bilder ønskes av denne oxo forøvrig spotta på bilbyen lørdagskvelden ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Så akkurat "supermann" i en lett stylet Corrado (da med den standard RS fangeren om jeg så rett) som var på vei ut av Rosendalkrysset - med hjulspinn. TL-registrert og mørk farge. Gratulerer! Våt asfalt ga sikkert 100hk ekstra. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Strand sin det tror jeg:P skal se om jeg finner bilde!:) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Supermann Strand? Nei har du sett - det rimet! :D Var iallefall "scooter bleking" på sjåføren så det ut som. Og er nødt til å være den der. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 strand tror han er supermann han gitt:P men guess what? He AINT :O Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Spottet sølv E46 med gromme kanthjul og senk ved Dora-lyskrysset i dag, CF19xxx reg. Ellers så jeg og en rød Audi A4 sedan, 8E facelift (2004 mod?) med noe YKKY(??) dekal på dørene, god senk og RS4 mk1 hjul (tror jeg) ved Pirbadet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Spotta en svart Volvo 740(tror jeg) som kjørte veldig fort forbi ladesletta for et par dager siden. Hadde en stor vinge på hekken. Noen som vet noe om den? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 igjen stod det en sortt/mørk A6 sedan 98-01(tror det var pre-facelift iaff) med mørke baklykter og nye 20"(?) 8 splitt-eikers sommerhjul med kromkant og skruer på KBS. Møller Bil Trondheim skiltplate og (regnr glemte jeg). Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Spotta en svart Volvo 740(tror jeg) som kjørte veldig fort forbi ladesletta for et par dager siden. Hadde en stor vinge på hekken. Noen som vet noe om den? Kolega av meg som har kjøpt den, han kjøpte den så å si org bare ombygget til 940 frondt, ellers har han fått full styling rundt om på biln, vart meget pen, men trur ikke det er noe turbo motor. veit ikke så mye om den da.. hehe Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 spotta en R32 Skyline og en Sierra Cossie? kombi i hommelvik ikveld, info? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Spotta en hvit 240/5 med svære hvite compo felger i lyskrysset inn til Stjørdal i går, tok seg bra ut ;D Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Spotta en hvit 240/5 med svære hvite compo felger i lyskrysset inn til Stjørdal i går, tok seg bra ut ;D Den 03 WRC`en...som står i profilen din! vært av veien en tur den?? regne med den e blå å høre hjem oppi partylia :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 sorry!! WRX skulle det seff vær :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Partylia? :P Har ikke vært av veien med den enda, men mulig han som hadde den før har vært det ;D Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hvit Bmw E46 med svart tak, skamlav og pene felger, bilder ønskes av denne oxo http://www.bilforumet.no/carspotting/195822-bmw-i-trondheim.html Så den en dag jeg å. Pen bil ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg