EyeLid Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 - Spotta rød Volvo 240 som så veldig hel og pen ut på E6en, holdt følge fra Moholt og kjørte videre etter " 'bakkan". CE52575(?). To tusenmetere foran med noe plastgitter. 'tema-vare? - kar ved Ugla i bar overkropp, god forkjølelse... - Spotta AX-regga, mørk lilla(?) A3 ved Granåsen - kar i normale klær + vest på Bhoinnphris Ugla - sølv råner-240 med pels i antenna som var tøff ut fra Bunnprisen. Barsk bil på ståliser...:fatality: Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 går i t-skjorte midtvinters jeg og uten å fryse?:) angånde rånern i 240n så er det en kompis av meg:P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 spotta en sølvfarga B corsa på strekkninga trondheim-stjørdal igår, tyskregistrert, og den hadde tyskerstuket,små kantfelger med strekk, clean bil og laaav! tyskregga sådan Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Sett PP-regga HVIT BMW 3 serie coupe rundt i byen siste tiden. Nyeste typen. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Hei, så en svart Fiesta ST på Sluppen i dag 6. mai, klokken 14:25, utenfor biltilsynet på vei mot Sluppen bru. Venstre tåkelys er fjernet og erstattet av et luftinntak. Noen som vet hvem dette er? Kjører ST sjøl, og vil komme i kontakt med flere som gjør dette. Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 - Spotta rød Volvo 240 som så veldig hel og pen ut på E6en, holdt følge fra Moholt og kjørte videre etter " 'bakkan". CE52575(?).To tusenmetere foran med noe plastgitter. 'tema-vare? Denne stod brått rett utenfor døra her :D CE52535 (var noe tretall iaff), med baum i speilet, Fondmetall kantfelger. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_Ø Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Så en knall rød a4 quattro sedan her om dagen, med liten vinge på bagasje rommet og krom felger, årsmodell mellom 01-05, den modellen Sett i byen og senere opp mot kbs kjørte også med grøftelysene på Noen som vet hvem det er?, har dessverre ikke bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 spotter ofte en passat av nest nyeste typen, med turbodiesel og dump. mørkeblå med bl.a TDI logo på sidene. noen her? synes den er ganske grom:) har lagt merke til at det begynner å komme en del gromme passater av nyere typer nå i det siste Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Sett den Passaten noen ganger jeg og. Står vel Passat TDI på sidene, med rød DI ? Spurt før i tråden uten respons. Mye rundt KBS/Lade. Den røde A4en, kan det være den "YKKY"(??) bilen jeg spurte om før? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Sett den Passaten noen ganger jeg og. Står vel Passat TDI på sidene, med rød DI ? Spurt før i tråden uten respons. Mye rundt KBS/Lade. Den røde A4en, kan det være den "YKKY"(??) bilen jeg spurte om før? er med rød DI ja:) høres ut som det er montert dumpventil Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 PP-registrert Gull/bronse metallic VW Corrado med en blondine og en brunette ved Mekonomen verkstedet i Thonning Owesens gt, det er vis-a-vis YX bortenfor KBS Spotta og to politibiler og en ambulanse i samme krysset (Ranheim, mot Hakon VIIs, 3T, lyskrysset) da ambulansepersonellet jobbet med en person på båre. Stod en mattsort Ducati monster der midt i krysset og en Honda Accord med sølv Accord skrift nederst på dørene :( Ellers så jeg og en XN(?) registrert Audi 80 91-94 sedan, mørk metallic, med sølvgrå Azev A hjul uten navdeksler, og senk. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Hvit Audi A5 med store hjul og fire eksosender observert noen steinkast unna Sverresborg, så grym ut i forbifarten :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_Ø Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Står en svart Audi A5 på Dora nesten hver dag også, pluss en skyline ved den lille rundkjøinga ved dora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dromtrund Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Står en svart Audi A5 på Dora nesten hver dag også, pluss en skyline ved den lille rundkjøinga ved dora Hvilken skyline-modell snakker vi her? De som er interessert i å se skyline r34 kan jo ta en titt på Bjørnstad bil sin, som står og koser seg i sola utafor bensinstasjonen på Fannrem. Den er svart, men uten støtfanger, og er derfor litt vanskelig å spotte ;) juhu! Min første post på forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Tror jeg har sett den hvite A5 ved Fossegrenda. Har hørt rykter om det er bilen til Dekkspektrum. Han gjør jo en del med bilene sine har jeg sett. Ellers så har jeg sett en sølv Skyline kjøre fra Dekkmann/SATS på Tiller et par ganger. Vet ikke type Skyline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg