Steel bmw Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Tror jeg har sett den hvite A5 ved Fossegrenda. Har hørt rykter om det er bilen til Dekkspektrum. Han gjør jo en del med bilene sine har jeg sett.Ellers så har jeg sett en sølv Skyline kjøre fra Dekkmann/SATS på Tiller et par ganger. Vet ikke type Skyline. Den hvite A5'n ER bilen til Dekkspektrum! Siter Bmw 1-serie E81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Spotta og to politibiler og en ambulanse i samme krysset (Ranheim, mot Hakon VIIs, 3T, lyskrysset) da ambulansepersonellet jobbet med en person på båre. Stod en mattsort Ducati monster der midt i krysset og en Honda Accord med sølv Accord skrift nederst på dørene :( modern sin accord;P førern av sykkeln ble blenda av sola å tryna:S nesten så han kjørte rett i rompa på accorden:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Nødbremset eller noe han da? Så iallefall en KLISS lik Ducati som gikk ganske radig forbi strekke der i går og. Men kan jo tenkes det er fler mattsorte Ducati Monster i byen da... Spottet en gullfarget Audi 80/90/S2(?) sedan ut Innherredsveien i går, med ganske brumlete eksosanlegg, gule sideblinkers bak og S2 refleksplate. Ellers var det en vinrød og blankpusset Supra som kjørte godt på wastegate ut lyskrysset ved Dronning Mauds minne :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Spottet en gullfarget Audi 80/90/S2(?) sedan ut Innherredsveien i går, med ganske brumlete eksosanlegg, gule sideblinkers bak og S2 refleksplate. Har Opsahl fra VACN sin enda da Er jo Langhelle sin gamle 80, med S2-stash og 2.0 16v tørbo. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Tanken slo meg, men fant ikke noe på forumet nå. Mulig han var på vei ut til Jamez. :) Ellers var den VF74766 Supraen på tur i gårkveld og, sladda ut lyskrysset ved YX i Thonning Owesens gt. Møtte ellers på en blå 240 med senk og hjul i lyskrysset under Innherredsveien/veien til IKEA (Haakon VIIs ??) med tre gutter som satt og glana. Prøveskilt. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Så en gammel rød Mazda RX7 med litt attåt på i Innherredsveien, hvit MAZDA logo av gamle typen på dørsiden. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Ser ofte en Rød lav A3 med store chromehjul i Nidarvoll-området om dagene.. Så også en nyere sort lav Jetta i bytrafikken i dag, så litt kul ut :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Midt i all texas-køen i går så jeg en VW Polo 6N VE-registrert i noe form for burgunder/cherry rød, glattet bakluke, og sort tak/felter på bakluke (og sikkert panser) oppe ved KBS. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_Ø Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Så en søl farga skyline me prøve skilt utafor poltihuse i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Spotta en grønn Nissan 200 S14 laangt inne i Åsen i Levanger-komune for noen dager siden :shock Gikk "greit nok" :P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Spotta en grønn Nissan 200 S14 laangt inne i Åsen i Levanger-komune for noen dager siden :shockGikk "greit nok" :P går i Levanger Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_Ø Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Svart a4 cab med gul felga ved felleskjøpet, så ganske fett ut den jah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 spotta en Excalibur av noe slag her en dag noe alà dette men mørkere farge: http://www.mgmweddingcars.co.uk/Cars/Excalibur1.jpg Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 spotta en blå bmw e46, bygd av automote tuning, i Verdal igår, hadde full rieger plast, å Schmidt 5 eika hjul med grom kant.. sto Automote tuning på sidene på den.. senere på kvelden ble en Audi tt mener jeg det var,spotta i Verdal sentrum, perlemorhvit med svart panser, å full styling Noen med bilder av disse? tok ikke bilder selv.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 nye eller gamle TT da thjoms? spotta en pen Vito som var dekkspektrum sin tror jeg, bilder? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg