Steel bmw Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Denne EVO X'n dere jabba om tidligere her er det en på Reppe som eier. den er på hvite skilt nå å ja det er den fra ferdinand motor. Han hadde en grøn Lotus Exige før han fikk denne EVO'n Siter Bmw 1-serie E81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat1999 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 så en fet audi a4 med rød metallic lakk på bunn og svart over! noen som vet hvem sin det er? EDIT: den sto foresten parkert mellom nova kinosenter og folkebiblioteket! Siter 99'Passat - infinty reference speakers & subs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 så en fet audi a4 med rød metallic lakk på bunn og svart over! noen som vet hvem sin det er? EDIT: den sto foresten parkert mellom nova kinosenter og folkebiblioteket! Denne? Er vel en som jobber på Byåsen bilskade senter eller noe sånt? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 er i samme stil som min den der :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogirl Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Stemmer det ja. Begge var coupe. Og jeg husker heller ikke hvilke felger som sto på den hvite.. er bilen her tipper jeg;) Vidar sin. http://i127.photobucket.com/albums/p152/turbogirl_01/DSC04666.jpg Siter Audi uten quattro er som elvis uten stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogirl Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 kan for øvrig hende han har skiftet felger nå,men hadde disse i sommer Siter Audi uten quattro er som elvis uten stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragesj Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 kompis av meg kjørte en tur mot klæbu fra trondheim.. plutselig kommer en Hvit Peugeot varebil med sladd runnt svingen, peiser med sia inn i frontfangern på den stakkar golfen, å skyver golfen i autoværnet.. Frontfangern var spesialstøpt, og bila var nylakka, så billig er ikke dette. Det som er problemet, er at denne hvite Peugeot varebilen stakk av fra stedet, så om noen ser en hvit Peugeot varebil med skader på venstresiden, og muligens rød lakk som har smitta over, send meg pm tvert... Jeg blir så fette forbanna på folk som ikke stopper når de krasjer!!!! :@ Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Fler enn meg som har lagt merke til en babyblåmetallic Golf 3 som *alltid* spiller med rånebassen på full guffe? Tinitus Ride 2oo8... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikSolem Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Har den stor streamer i front ruta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Meget mulig, så nøye har jeg ikke sett på den. Men den har vel litt typisk plaststylingfangere og lexusbaklamper? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Møtte en Insignia i okstadbakkan idag. Sinnsykt fin bil må jeg si. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 observerte noen 200sx'er i Verdal forrige lørdag,noen her eller ? noen av dem kjørte uten fangere Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Så en hvit Sierra i går. Med RS500 kit, og prøveskilt. Har hørt snakk om at det egentlig er en xr4i.. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Møtte en sort scirocco av nye typen på e6 v/ melhus i går kveld. Mycket snygg Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steel bmw Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Har den stor streamer i front ruta? Den du tenker påer vell ikke babyblå? Siter Bmw 1-serie E81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg