kremt Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Fler enn meg som har lagt merke til en babyblåmetallic Golf 3 som *alltid* spiller med rånebassen på full guffe? Tinitus Ride 2oo8... Er den stasjonsvogn og xenon grøftelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Vil takke han med plommerød carina e og grønn bukse som hjalp meg med strøm når bilbatteriet mitt fant ut at det ikke ville være med på leken lenger, oppe ved cooplageret på heimdal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bahafeld Skrevet Januar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 En Nissan Skyline R33 1995 kjørte forbi meg engang ifjor i Rissa, Sør-Trøndelag. Fulgte etter den å tok et par bilder:) (ikke god kvalitet) Siter Sannheten om kvinner: -"Vanskelig å leve med dem, umulig å leve uten dem" :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Spotta ei amerikansk dravogn med henger ikveld,med noe som lignet en volvo 142 cab på hengeren. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Nå har dem jaggu sperra av plassen på biltilsynet ved bilbyen. Forbanna unger, var fint å kjøre skrens innpå der. Er det lenge siden det ble gjort? Var der i november en gang men da var det ikke sperret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Fikk høre idag at den volvo 142 cab'n var PK-Racing sin.. Skal man forvente seg en cab med 500hk til sommer'n kanskje?:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Nå har dem jaggu sperra av plassen på biltilsynet ved bilbyen.Forbanna unger, var fint å kjøre skrens innpå der. Mer crappy plass til leking skal du lete lenge etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Fikk høre idag at den volvo 142 cab'n var PK-Racing sin..Skal man forvente seg en cab med 500hk til sommer'n kanskje?:P så den på gråmyra på levanger igår kveld Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Litt uvanlig syn i en av Steinkjers få(!) rundkjøringer i går, en forholdsvis ny Mitsubishi Evolution. Hvit av farge. http://www.ferdinand-motor.no/index.php?option=com_content&task=view&id=186&Itemid=55 Siter Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Nå har dem jaggu sperra av plassen på biltilsynet ved bilbyen.Forbanna unger, var fint å kjøre skrens innpå der. Er det lenge siden det ble gjort? Var der i november en gang men da var det ikke sperret. BT stengte vell av for lenge siden. Skal du leke deg litt er det en parkeringsplass like over veien (i rettning tempe) som kan gjøre nytten hvis du ikke gidder å vente til kjøpesentrene stenger da. Da er parkeringsplassen mellom CitySyd og E6 sinnsykt morsom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wishmaster Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 BT stengte vell av for lenge siden. Skal du leke deg litt er det en parkeringsplass like over veien (i rettning tempe) som kan gjøre nytten hvis du ikke gidder å vente til kjøpesentrene stenger da. Da er parkeringsplassen mellom CitySyd og E6 sinnsykt morsom. eller bare e6. Siter - 2002 Toyota Celica T-sport - 1993 Mercedes 190E x 2002 "Lotus" Speedster x 1999 Nissan 200sx Z-edition x 2000 Toyota Celica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Kjørte bak en rød Cab i sted. Aner ikke merke, men tipper den var fra sent 80-tallet. Hadde prøveskilt. Jeg lå bak den fra Tiller og den fortsatte videre mot Orkanger. Hvilken bil er dette?! Blir gal! Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Spotta en Carrera 4 i Sollia idag. Og en grisestygg Micra i Okstadbakkan. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 så en 850 T5R T-gul ved snapdrive på tiller idag :) smekker bil! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1285900.ece Lokale helter som ikke klarer å holde seg på veien? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg