halseth Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 nei gjør ikke det. men synes det virker litt teit å ha en supra som kun har 220hk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 nei gjør ikke det. men synes det virker litt teit å ha en supra som kun har 220hk.. Jeg skjønner hva du mener, men det er nå en jækla fin bil da, og den sparker greit og har bakhjulstrekk og "sportslige" kjøreegenskaper. Eieren vet jeg hadde lyst på turboutgaven, men det er vel som med alle andre da, lommeboken som bestemmer. Personlig så synes jeg det er litt mange kroner for en såpass "gammel" bil som de supraene, menmen.. smaken er som baken. :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Teit å ha en Supra med 220hk.. Er vel 70hk mer enn flere av disse "værstingene" som kjører rundt i byen her.. Supraen er mye finere enn overstyla BMW`er, Audier osv med mye mindre hester.. Supra er Supra uansett, men skal ikke nekte for at jeg er glad jeg har twinturbo ;) Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Teit å ha en Supra med 220hk.. Er vel 70hk mer enn flere av disse "værstingene" som kjører rundt i byen her.. Supraen er mye finere enn overstyla BMW`er, Audier osv med mye mindre hester..Supra er Supra uansett, men skal ikke nekte for at jeg er glad jeg har twinturbo ;) Helt enig.supra er sinnsykt fine biler,men jeg synes det skal være power når man først har sånn bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marla Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Da jeg skulle kjøre ut fra P-huset til Solsiden sto en Sort S14 med UrasType4 styling (strategisk) parkert vis à vis min parkeringsplass. Har ikke sett den i byen før... Noen som vet hvem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 (endret) Takk for følget av en møkkastygg VF registrert, grønn volvo S40 med måler i A-stolpen på omkjøringsveien retning bilbyen ikveld. Legger deg ikke foran meg, og hindrer meg med å kjøre forbi i 2!!! felt med vilje?? Forbanna fi***tryne. Sitte der med collegenser og caps på statoil nidarvoll. Eier du ikke stil, gutt? Blir morsomt neste gang jeg ser deg på veien, skal jeg love deg! Endret September 11, 2009 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Spotta disse to Audiene ved siden av hverandre ved statoil på Stjørdal en gang i sommer. Noen av de peneste bilene jeg har sett på veldig lenge! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Spotta meg og Bjørn da ja :p Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Spotta meg og Bjørn da ja :p Nice cars ;) Luftfjæring eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Nice cars ;) Luftfjæring eller? Takker :) Nei, jeg har coilovers og A5'en har vel vanlig senk. Men styling som bygger en del ned :) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 Ok. Så passe lav ut bilene ja. :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Bilen din er så deilig at den skulle vært sensurert Mission! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet September 13, 2009 Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 word! de hjula der er dritfine! Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 spotta en pen 300D W124 i hommelvik med brock B1's på, bilen var og skamlav og så relativt pen ut ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 ble spotta av en ny audi a4 avant. type svart med blå strober i grillen nå ikveld. han ville gi meg et par prikker og 6500 i minus på kortet. :) jaja Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg