Mission Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 ble spotta av en ny audi a4 avant. type svart med blå strober i grillen nå ikveld. han ville gi meg et par prikker og 6500 i minus på kortet. :) jaja B7 sikkert? Eller har du bytta til seg nyere bil nå? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 B7 ja. Jeg har ikke bytta til meg nyere bil nei :P men blir snart :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 B7 ja. Jeg har ikke bytta til meg nyere bil nei :Pmen blir snart :D Hehe :p Ble en liten skrivefeil der, men regner med du skjønte den. Jasså, planer om nybil? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Unge nummer 2 kom for en drøy mnd siden, og trenger litt mer plass. Har sett meg ut en A6 avant. Quattro seff og manuell gir. Men ikkeno særlig power da. Er 1.9 tdi'n. Men. Kan jo chippes hos ES. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Spotta svart toyota supra nede ved pirterminalen ikveld, Fy F for en lyd :D Spottet også den samme(?) supraen ved runkjøringen på bakklandet natt til søndag for 3 uker siden, han hadde det visst litt morro med å spøle 2- 3 ganger irundt, rått :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Spotta svart toyota supra nede ved pirterminalen ikveld, Fy F for en lyd :DSpottet også den samme(?) supraen ved runkjøringen på bakklandet natt til søndag for 3 uker siden, han hadde det visst litt morro med å spøle 2- 3 ganger irundt, rått :D Er nok min du har sett, den er mørk grå ;) er vel ingen andre med Supra som gjør sånt i byen.. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Er nok min du har sett, den er mørk grå ;)er vel ingen andre med Supra som gjør sånt i byen.. Hahaha, så rått :D Sinnsyk lyd var det værtfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 er vel ingen andre med Supra som gjør sånt i byen.. Ingen som tør å gjøre noe som helst lenger, virker det som... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraJr Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Er sant det, ikke ofte man ser noen som skrenser nei.. Siter Stian - 93 Toyota Supra TwinTurbo www.twinsturbo.com www.gt300.no www.tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Spotta svart toyota supra nede ved pirterminalen ikveld, Fy F for en lyd :DSpottet også den samme(?) supraen ved runkjøringen på bakklandet natt til søndag for 3 uker siden, han hadde det visst litt morro med å spøle 2- 3 ganger irundt, rått :D Tuller du? Jeg så akkurat det samme. Var en annen grom bil som kjørte sammen han og. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Tuller du? Jeg så akkurat det samme. Var en annen grom bil som kjørte sammen han og. :) Tøft, flere som var og tok seg en utepils da skjønner jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 (endret) Tøft, flere som var og tok seg en utepils da skjønner jeg ;) I wish. Endret Oktober 3, 2009 av Auda Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jah. Ikveld møtte jeg en haug individer... De kjørte i en hvit, gammel, rustete sedan, stappfull av alskens farger og mønster... Til deg med grønn laserpeker: LYS PÅ MEG MED DEN GRØNNE LASEREN IGJEN, OG JEG SKAL BOKSTAVELIG TALT KJØRE DEN LANGT OPP I RATTATA'N DIN!! DET ER OFFISIELT ET LØFTE, OG IKKE TØFFESEGPÅFORUMPRAT... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Er bare å anmelde han visst du finner ut hvem det er. Grønn laser er ulovlig ;) Siter Mitt E30 325 Prosjekt-tråd! http://www.bilforumet.no/3-serien/219001-jonas-bmw-e30-325-cab-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Er mye morsommere å eie han analt... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg