KriegHeim Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 ja, hu kjerringa du snakka om En på jobben som eier denne bilen, dama hannes låner bilen av han. Ganske gjennomført, har endel bilder også Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 post them! :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Fant bare ett i farta, mens den enda var under bygging Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 ikke stygg den nei :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 hehe:) min er E 61.. Det er en sedan det er snakk om :) litt ot, men var du på gate med trøndercamp? ;P innbiller meg at den bmwn var blant bilene som cruisa nedover:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 litt ot, men var du på gate med trøndercamp? ;P innbiller meg at den bmwn var blant bilene som cruisa nedover:p Stemme nok veldig bra det ja :) og Andreas måtta jo innom bærum og hent nå fotoutstyr som han ikke fikk plass te i legobila si så da tok æ det i bimmer`n.. brukt 13 jævla tima vi fra Trondheim - Rudskogen via HELE værden!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hu me sierran går vel på byåsen vgs Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
750Power Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 spottet en rød 240 turbo idag på bilbyen.. noen som vet litt om denne?? prøvde å dra fra meg oppover okstadbakken, men måtte se seg tapt gitt!:) Siter Bmw 750 v12, e32 330hk, 470nm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Så en noe senket burgunder vento med Hella VR6 baklamper, M3 speil og sort panser i dag, ved jernbanebruen. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Spottet dette for type 10-15mins siden... Granada xx 80700(?). Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 HAHAH :D nice spot Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 The force is strong with this one Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 På vei hjem fra jobb kom det jammenmeg en rød RX-8 forbi, nydelig bil må jeg si, var vel omtrent ved fossegrenda ca. Var skikkelig fet lyd av den wankeln gitt... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steel bmw Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 "spottet" en grønn honda accord som var super kul men jeg gikk fra lerkendal opp til moholt ikveld.. Håpet så jævelig at du skulle burne rett inn i rumpa på den xc90 som du lå etter i køen. Selv om du så litt gamlere enn 10 år ut så oppførete du deg som en!! og en ting til, den 2.0 motoren til hondaen er ikke "2 fast for u" som du hadde i bakruta! Haha, har sett denne ofte på Brundalen vgs. Parkerer på alle andre plasser enn parkeringplassen, som f.eks halv-veis på gresset, midt på veien/innkjøringa til parkeringsplassen eller i en å annen sving der på skolen. Å de klistermerkene den har, er så latterlige:) Siter Bmw 1-serie E81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 På vei hjem fra jobb kom det jammenmeg en rød RX-8 forbi, nydelig bil må jeg si, var vel omtrent ved fossegrenda ca.Var skikkelig fet lyd av den wankeln gitt... Så den en god del ganger da jeg bodde nederst på Byåsen, tror den holdet til rundt Fagerlia eller så... Voksen kar som kjører og mener jeg. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg