EyeLid Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Spottet skikkelig rakettforsker i dag. Var en alpeinn-weiss (hvit..) Golf 2 med 5 dører, senk, soting av bakre del av kupeen og crystalbaklamper som kom opp Innherredsveien og inn på REMA 1000 bak KBS. Klarte å stoppe foran Elkjøp, for så omsider få liv i den og kjøre flat fjøl på grusen ved p-området. Du var SKIKKELIG tøff der du plukket opp tre teens på CD Cardic og sprutet grus rundtom! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hehe, du e naboen min du, EyeLid. ;) Bor i 88 æ. Ska se opp mot kjøkkenvidue neste gang æ e på O'M. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Men spotter ingen A8 utenfor! ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Står på møller. Skifter forstilling og frontfanger og tannstang... Ja... Det var glatt! Og jeg røyk på en kantstein... (FLAU) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecp1985 Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 så herren i byen. bare mått ta bilde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Phaeton Excalibur :) ligner fælt på vw boble lykter bak :p Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Syns det ser ut som Boble-blinklys foran og jeg.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Phaeton Excalibur :)ligner fælt på vw boble lykter bak :p stemmer nok det. excalibur er bygget på corvette chassis og det har blitt hentet mye deler fra andre biler når den har blitt bygget. meget spesiell bil. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Går en slik en her i harstad også. Husker bare ikke om den var hvit eller svart. :p Er ihvertfall en av delene.. Rå bil, og fiiiin lyd ved pådrag må jeg si. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Syns det ser ut som Boble-blinklys foran og jeg.. Eirik det ER fra VW :) Sjelden bil mulig det er den som var på autofil ? tror ikke det finnes så mange av dem i norge Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 jeg kjørte den som var med på autofil 2 år på rad i en "sommerjobb" for lenge siden! (bryllupskjøring) skjønner ikke at daværende eier turte å la en 18åring (meg) kjøre den:P hehe Det var en morsom bil å kjøre og det var et par stykker som snudde seg for å se på den;) Kan også nevne at den går greit;) mulig det er den som var på autofil ? tror ikke det finnes så mange av dem i norge det er ikke denne! mener å huske det finns 3 stk her til lands! totalt laget i verden er vel 87(?) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Haha, har sett denne ofte på Brundalen vgs. Parkerer på alle andre plasser enn parkeringplassen, som f.eks halv-veis på gresset, midt på veien/innkjøringa til parkeringsplassen eller i en å annen sving der på skolen. Å de klistermerkene den har, er så latterlige:) Han som kjørt den bila passer purken ned okstan i 200.. derimot e han uten førekort perdagsdato.. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Har noen sett en sort miata i trondheim?? modell 1998- Den har S2000 front og dobbel HKS eksos.. En kompis som mente å ha sett denne på byåsen!! (gammle bilen min som ble solgt til bergen, artig hvis den er tilbake) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Så en Golf mk3 med senk og Golf4-look frontlykter i dag på REMAen bak KBS. Var VE97xxx registrert. Fargen var den typiske Golf mk3/Vento burgundermetallic. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Spotta dæ junauto på Lade her om dagen, trur det va onsdagen eller torsdagen ;) Jobbe på Wist LAst og buss på lade, så prøvekjørt me buss, sånn æ så dæ dude;) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg