2Fat 2Fly Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 spotta denne i smiskaret, All show, No go eller? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Frontlyktene ser mer ut som de fra nyere miata og den såkalte S2000 fangern likner mer på en billig veilside-kopi altså ingenting av S2000, om da ikke fangern skal passe en S2000 og er modda for å passe miatan, også litt vanskelig å se utifra bildet forresten så kan fort hende jeg er ute på tynn is nå. miataen er en 2001 modell da..... så lyktene er orginale!! S2000 fangeren er modda av ett verksted sørpå som tok ca 15lapper for å modde,lakke og montere fangeren... skal se om jeg finne ett større bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Login | Facebook vi prøver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 bildet, for de som ikke er begravd i facebook dagen lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 takk :) klart itj det æ.... (som den ihugga IT mannen æ e) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Torsdag kl 16:40 spottet jeg en rød SAAB 9-3SS på prøveskilter og en sort/veldig mørk Audi Q7 i GOD fart forbi trafikken inn mot sentrum i Innherredsveien, i kollektivfeltet, ca 100m nærmere sentrum enn KBS senteret. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Spotta kremgulhvit Sierra "sedan" med slike Mille Miglia (eller replica) felger i gull ved Burger King Tunga, samt en sort BMW 5 serie E39(?) Touring med M3 speil, DJ concept xxxxx e.l. reklamefolie i rødoransj på og en dame bak rattet som tydelig ikke var heeelt sikker på hvordan vikeplikten fungerer i en rundkjøring... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Så har man vært ute i trafikken igjen! :D Så en hvit gammel Honda Civic med noe bodykit "venturi" bakfanger og loffgrill, skilt som har hvit klistrelapp eller fjernet blått område, og skiltramme med "ESSOMAFIAN" ... Ellers så jeg den blå Golf 3 cab'en igjen, LS49866 med blå FK mk4-style frontlykter, og senk... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Da har man vært og handlet litt mat igjen. På KBS stod det nå parkert en mørk Passat 3B (97-2001?) med skikkelig soting hele veien, og hjemmesota baklamper. To karer som for meg virket litt syd-amerikanske av opphav som gikk fra bilen. Ellers var det en faceliftet Passat stv av samme kaliber, blå i lakken, med senk og kromhjul og "PASSAT TDI" utover dørene i underkant av sidelistene. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 i går(var det vel?) så jeg en lysegrønn Golf III VR6 med senk og 17" hjul med blå senterkopp (TSW?) som først kjørte ut innherredsveien ved KBS, og så ut Elgsethergate litt senere. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Bare du som er ute og spotter, Eye? :p Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 kjørte forbi en grå supra på prøveskilt på e39 i buvika tirsdagskvelden. gira ned og kom fort forbi igjenn=) tok av i børsa og kjørte oppover mot skaun.. noen som vet mere om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 i går(var det vel?) så jeg en lysegrønn Golf III VR6 med senk og 17" hjul med blå senterkopp (TSW?) som først kjørte ut innherredsveien ved KBS, og så ut Elgsethergate litt senere. den der har jeg sett flere ganger og! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junauto Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 spotta en mørk grønn BMW E39 M5 på vei til jobb i dag mårres!! i rundkjøringa på lerkendal.. kom fra nardosia!! PEEN bil!!! (dog med takstativ :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 den der har jeg sett flere ganger og! Ser ut som en bra, velholdt bil - og 100% perfekt i 90-talls styling! :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg