Zendora Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jeg tenker på å kjøpe meg HID-kit fra vvme.com. Er det noen som har prøvd dette? Jeg vil kun ha til fjernlys, og da er det vel h3? Knut Phattbass tror jeg brukte dette, husker ikke helt. men så vidt jeg har lest, så var han meget fornøyd med dette. de har lager i Kina:) det gikk ca 5 dager fra han bestilte til pakken var på døren:) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Det finnes ikke Xenon sett som går på på Nær/Fjern/Tåkelysene i et sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Det finnes ikke Xenon sett som går på på Nær/Fjern/Tåkelysene i et sett? tror ikke at det finnes alt i ett. da må du nok kjøpe flere sett:) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 OK. Men det finnes i alle fall for nær/fjernlys? -sliter litt å finne et høvelig kit for Vectraen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Etter hva jeg har forstått så trenger du H7-kit for nærlys og H3-kit for fjernlys. F.eks. fra http://www.vvme.com Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Liten oppklaring i hvilke pæretyper som skal hvor: Nærlys: H7 Fjernlys: H1 Grøftlys: H3 Og ja, det stemmer som Zendora sier, at jeg hadde xenon-kit fra VVME på min gamle bil. Og var veldig fornøyd med de. God service fra VVME-gjengen om det skulle være noe. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Liten oppklaring i hvilke pæretyper som skal hvor: Nærlys: H7 Fjernlys: H1 Grøftlys: H3 Og ja, det stemmer som Zendora sier, at jeg hadde xenon-kit fra VVME på min gamle bil. Og var veldig fornøyd med de. God service fra VVME-gjengen om det skulle være noe. er ikke værre enn å lese litt:thumb:thumb Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Liten oppklaring i hvilke pæretyper som skal hvor: Nærlys: H7 Fjernlys: H1 Grøftlys: H3 Og ja, det stemmer som Zendora sier, at jeg hadde xenon-kit fra VVME på min gamle bil. Og var veldig fornøyd med de. God service fra VVME-gjengen om det skulle være noe. Har du link dit du kjøpte dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 VVME.com Nærlys: H7-kit Fjernlys: H1-kit Grøftlys: H3-kit Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Så man må kjøpe et kit for hver pære altså? (føkk!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Altså, du trenger et kit for nærlys, et kit for fjernlys og et kit for grøftlys. Dvs; 3 kit dersom du skal bytte på alle tre plassene. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Skjønner. Hadde håpet på en box for H7 og H1 pærene. Skjønner ikke helt hvor man skal gjøre av alle de boxene, blir 6 stk. totalt om man skal ha på alle lys, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 Stemmer at det blir 6 ballaster ja .. Men du finner nok plass til de. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Din_Laban Skrevet November 4, 2009 Rapporter Share Skrevet November 4, 2009 VVME.com Nærlys: H7-kit Fjernlys: H1-kit Grøftlys: H3-kit Hvordan er kvaliteten på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotox Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Har man H4 som meg (Nær og fjernlys på samme pæra), så trenger man kun et sett. De kalles Bi-Xenon :) Har akkurat bestillt meg det selv, så gleder meg til å få det i Audi'n! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg