egeole Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 jeg har et lite problem, har nettop kjøp meg annlegg til bilen men finner ikke noe hull i torpedo veggen som jeg kan trekke strøm kabel til bagasje rommet. er det noen som vett hvor dette hullet er ? dette er en citroen xantia 1997 activa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Vet ikke akkurat hvor hullet/hullene befinner seg men de finnes. Prøv å se på torpedoveggen fra motorrommet. Batterisiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egeole Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 ok takk fir tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 om disse finnes så er dem usedvanlig godt gjemt. jeg fant dem aldri på min activa ;) Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Finner man ikke ett ledig hull så kan man prøve seg på å legge gjennom sammen med noe annet... bare huske på å tette ordentlig etterpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg