volvov40 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 hjulløft på den hvite sierran der. bra bilder jeg gleder meg til og gå til neste side:P Siter -pocketbike gate racer -pocketbike crosser -mercedes benz 230E (W123) prøver og selge http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=2031262;username= -ønsket kjøpt caliper pocket bike og bremse vaier under 300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 bra bilder du tar :) får vi se flere snart? :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 bra bilder du tar :) får vi se flere snart? :) Tusen takk :) Vært ganske så stille i et par mnd'er ja. Men satser på at det kommer flere i løpet av uka, kanskje. Tenkte meg en tur på Hunderfossen neste helg, kan bli spennende å se hvordan det blir oppå der :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Bare så det er sagt, jeg hadde ikke bestilt slikt vær.. Og derfor er resultatet av bildene deretter! :chicken: .... fortsettelse følger. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 ...og fortsettelsen følger! Rett og slett imponert over hvordan dissa overlevde i kulda! :win Sånn alt-i-alt, egentlig nøgd og hadde en strålende dag. Men kunne ha greid meg uten snøværet! :) Neste: Rally Norway 2009 ?! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 najs Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Bare så det er sagt, jeg hadde ikke bestilt slikt vær.. Og derfor er resultatet av bildene deretter! :chicken:[/Quote] tulling den som bestilte det været :D fine bilder :) var du på rally norway? fikk du til noen bilder derifra? :) jeg var der jeg, men glemte selvfølgelig kamera:angry: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 tulling den som bestilte det været :D fine bilder :) var du på rally norway? fikk du til noen bilder derifra? :) jeg var der jeg, men glemte selvfølgelig kamera:angry: Haha, ja :D Takker :) Var det :) Fikk med meg SS13 og 17 på Hamar, og SS15 på Lillehammer, pluss litt inne i Vikingskipet. Bildene er ferdigfiksa, mangler bare å få dem inn på photobucket :D Dumt å dra på rally uten kamera *pekepåogle* :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Haha, ja :DTakker :) Var det :) Fikk med meg SS13 og 17 på Hamar, og SS15 på Lillehammer, pluss litt inne i Vikingskipet. Bildene er ferdigfiksa, mangler bare å få dem inn på photobucket :D Dumt å dra på rally uten kamera *pekepåogle* :D oioi gleder meg til å se :) hvor på ss15 stod du da? oppi skogen en plass? blei litt travelt da de andre bare gikk uten meg :uhhmmwhat?: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 oioi gleder meg til å se :) hvor på ss15 stod du da? oppi skogen en plass? blei litt travelt da de andre bare gikk uten meg :uhhmmwhat?: Ble ikke helt nøgd, men blir slik når en ikke finner en ålreit plass å stå før på siste SS, pluss at mørket begynte å komme :P Sto i svingen nedenfor Lysgårdsbakken ved parkeringa, ikke den helt optimale plassen for å fotografere. Men fikk da sett bilene :D Jæjæ, skyld på det du :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Ble ikke helt nøgd, men blir slik når en ikke finner en ålreit plass å stå før på siste SS, pluss at mørket begynte å komme :PSto i svingen nedenfor Lysgårdsbakken ved parkeringa, ikke den helt optimale plassen for å fotografere. Men fikk da sett bilene :D Jæjæ, skyld på det du :D syns jeg sto bra til jeg :D sto oppå murn ved hoppbakken fikk tatt noen med mobil (Her)vennligst ikke klag på kvaliteten :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 syns jeg sto bra til jeg :D sto oppå murn ved hoppbakkenfikk tatt noen med mobil (Her)vennligst ikke klag på kvaliteten :D Ahaa, ikke så dum plass det da! :) Vi sto nede til høyre mot parkeringa, hvis du husker et finsk flagg som ble plassert der nede så sto vi like ovenfor de finske tullingene ;) Klager aldri - mobber aldri heller (;)), beste du kunne få til med mobilkamera ;) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Ahaa, ikke så dum plass det da! :) Vi sto nede til høyre mot parkeringa, hvis du husker et finsk flagg som ble plassert der nede så sto vi like ovenfor de finske tullingene ;) Klager aldri - mobber aldri heller (;)), beste du kunne få til med mobilkamera ;) så ikke så langt ned ;) skimta bare så vidt storskjærmen gjennom skogen hihi takk:) en av bilene ble 7 meter lange på bilde:uhhmmwhat?:;) fått redigert ferdig noen bilder eller? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 så ikke så langt ned ;) skimta bare så vidt storskjærmen gjennom skogen hihi takk:) en av bilene ble 7 meter lange på bilde:uhhmmwhat?:;) fått redigert ferdig noen bilder eller? Så langt ned? :P var da ikke såååå langt ned :P Var midt på jordet mellom hoppbakken og håkons hall :P Vidvinkelen som gjør det vett ;) kiddie Bildene er ferdigredigert, hvertfall de som dug. De siste 6 ligger til opplasting nå ;) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Så langt ned? :P var da ikke såååå langt ned :PVar midt på jordet mellom hoppbakken og håkons hall :P Vidvinkelen som gjør det vett ;) kiddie Bildene er ferdigredigert, hvertfall de som dug. De siste 6 ligger til opplasting nå ;) åja der ja:crazysant: :D ikke la bildene ligge å gogjøre seg for lenge da ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg