ronnelve Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 detta var rått ja hehe,et hjul i været der:) Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Slik elns Skody? Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ja sjå der. Sto og kikka litt på den der. Jeg vet ikke hva som er hatt oppi malebøtta, men fint ble det. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Oooog vi fortsetter.. Er det noen photoshop-kløppere som kan hjelpe meg med dette bildet? Prøvd å redigere det, men blir fiasko.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 http://i173.photobucket.com/albums/w61/LaViva/Dokka/IMG_1650.jpg det var meget kult! :) men savner litt fart i kjørebildene dine... stå på:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Takker :) Savner det litt jeg og, fikk det ikke helt til denna gangen heller.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Takker :) Savner det litt jeg og, fikk det ikke helt til denna gangen heller.. brukte du "sports programmet" på kameraet? Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. T Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Så vidt jeg har erfart, så må man følge bilen mens man tar bildet for å få 'fartsfølelsen', og det er søren meg ikke lett.. Ble det noe bilder av den grønne S14 fra innersvingen eller? Send de gjerne på PM eller.no dersom du ikke vil ha de i bildetråden din. :) Siter King for a day, skurk for a lifetime Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Litt det, auto og P (?).. Driver å prøver meg frem, men er jammen ikke lett.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Litt det, auto og P (?).. Driver å prøver meg frem, men er jammen ikke lett.. prøv "lukkertid programmet" (Tv) neste gang;) begynn på 1/100 og jobb deg nedover;) (under 1/40 er vanskelig) ta MEST mulig bilder....blir alltids noen bra;) Så vidt jeg har erfart, så må man følge bilen mens man tar bildet for å få 'fartsfølelsen', og det er søren meg ikke lett.. stemmer... øvelse gjør mester;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Takk for tipset! :) Antall bilder er aldri noe problem :] Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Noen mobilfilmer fra Powerdrift-finalen på Vålerbanen :) Bilder kommer senere.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hva var det du ville ha redigert på det bilet av golfen? Det er ikke akkurat så mye å redigere der, kjedelig bakgrunn, litt mye sollys på bilen og sånn. Prøv å gå litt nærmere bilen med en litt mer nøytral bakgrunn:) Ellers er jo bildene dine ok de, veldig bra til at du nettopp har begynt:) MEN en lite tips er å begynne å ta bilder på manuell funksjon så tidlig som mulig, da får du mer kontroll og kan bestemme mer hvordan du vil ha de, bare ta og les litt om blender, lukker, iso. Det er ikke så vanskelig. Jeg lærte av å prøve meg fram på den manuelle funksjonen. Stå på videre! Dette blir bra vettu:) Ingrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Hva var det du ville ha redigert på det bilet av golfen? Det er ikke akkurat så mye å redigere der, kjedelig bakgrunn, litt mye sollys på bilen og sånn. Prøv å gå litt nærmere bilen med en litt mer nøytral bakgrunn:) Ellers er jo bildene dine ok de, veldig bra til at du nettopp har begynt:) MEN en lite tips er å begynne å ta bilder på manuell funksjon så tidlig som mulig, da får du mer kontroll og kan bestemme mer hvordan du vil ha de, bare ta og les litt om blender, lukker, iso. Det er ikke så vanskelig. Jeg lærte av å prøve meg fram på den manuelle funksjonen. Stå på videre! Dette blir bra vettu:) Ingrid Bildet er altfor lyst i mine øyne, får ikke til et bedre resultat. Har fotografert i mange år, kan ta bilder av alt fra natur, til rekkverk, til jernbanespor, men er først nå i det siste det har blitt mye bil. V.h.a. tipsene til drunkenpete har jeg eksperimentert i helga, resultatet av bildene kommer i kveld :) Takk :) - Ane Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Det blir spennende å se:) Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg