drunkenPETE Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 ja nå er jeg spent:) :P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Er jaggu meg jeg åå :P Får ikke lagt ut noen bilder i kveld, pga et lite samarbeidsvillig photoshop og et klikk photobucket.. Prøve å få til noe på jobb i mårra.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Dro til Våler med store forventninger om mye røyk og høy kvalitet på kjøringa. Tenkte jeg skulle ta med kameraet, sånn i tilfelle jeg fikk lyst til å ta noen bilder, selv om lysten ikke var så stor. Resultatet ble prøving og feiling, trykking og banning. Fikk noen tips av drunkenpete, som jeg fikk prøvd ut, samtidig som jeg lekte litt med blender og iso. Denne turen var mest for min egen læring, med en del mislykka bilder og noen brukbare.. Må vel også si at dette er noe av det artigste jeg har vært på, kjøringa var genial. Ble overraska over hvor høyt nivået var. Tøft at Ha|||on tok med seg seieren hjem, fullt fortjent:) Slik går det når man kjører volvo :P Mer bilder, legger ut flere ettersom jeg får redigert.. http://s173.photobucket.com/albums/w61/LaViva/Powerdriftfinale/ Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Dro til Våler med store forventninger om mye røyk og høy kvalitet på kjøringa. Slik går det når man kjører volvo :P http://i173.photobucket.com/albums/w61/LaViva/Powerdriftfinale/IMG_2235.jpg Pass på hva du trøkker ut tur deg nå, kan hende du må GÅ hemmat neste gang! :nono: Nuhvel, du tok da et fint bilde. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 blei bra det:) fornøyd selv da? :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Takk:) Ja, sånn stort sett, ble litt mer fart i bildene nå:D Men er jo selvsagt ting jeg kan forbedre! Begynte å kjenne utover ettermiddagen at jeg MÅ ha mer zoom, hvis jeg skal få til litt bedre bilder. Ble litt langt unna til tider. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnelve Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 meget fine bilder detta her..fått dreisen på det nå:) Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Oktober 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Veldig bra, du blir bedre og bedre :thumb Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Takk takk.. Hyggelig å høre:) Ting begynner å bli litt mer artig nå :) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 La ut noen nyredigerte jeee.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hjelp, hjelp! Jeg trenger et objektiv med mer zoom!! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 http://fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=10553 jeg har den.....ANBEFALES;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Ser jeg må spare litt :P Sku egentlig hatt et billigere. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ønsk deg til jul da vel:P eller har du ikke vært snill pike år kanskje? :P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Kanskje det, ønske meg penger hvertfall.. Snill?!? Tjæææ, kommer an på øya som ser det.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg