Gå til innhold

Viva ~ s bildetråd.

Ranger emnet


Viva_

Anbefalte innlegg

Skøøødy: Kjeft :P

 

trigger: Er ikke alle her på forumet som kan gå rundt med gul vest på de såkalte store treffene. I'm not one of those..

Derfor trenger jeg mer zoom..

 

Går du rundt uten noe som helst på overkroppen, tror jeg igrunn du kommer minst like langt frem som de med gul vest!

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser meget bra ut. Planer om å prøve det ut på is/snøkjøringen på Våler i januar?

 

Har holdt av en "gul vest" til treffet på losna 22-24 februar om du vil knipse litt

 

Ser ut som jeg får det travelt med å ta teorien nå :o

Trenger vel kanskje et spark i ræva.

 

Veldig lyst til å dra til Våler, og det er stor sjanse for at jeg kommer opp til losna.

Så gul vest, ja takk :D

photojournalism. hello

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hmm.... har lyst på bilder jeg:) Har ingen bilder av meg jeg... Hint hint

Håper på å få motor som går til losna treffet. bilen gikk bare på tre av fire Cylindere:) Men men, fikk da lekt meg alikevel. så sikkert kjempeteit ut for de som så på, men jeg hadde det iallefall morro;)

http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk

 

Member of Vagina Wally skrensarlaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... har lyst på bilder jeg:) Har ingen bilder av meg jeg... Hint hint

Håper på å få motor som går til losna treffet. bilen gikk bare på tre av fire Cylindere:) Men men, fikk da lekt meg alikevel. så sikkert kjempeteit ut for de som så på, men jeg hadde det iallefall morro;)

 

Hehe, skal vel gå an å få til det:)

Må bare få redigert dem først..

Stor sjanse for at jeg kommer opp til losna om 2 uker:)

photojournalism. hello

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår