Viva_ Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Det er bra, vest ligger å venter på deg:) Tøft :D Tusen takk :D Slenger ut noen flere i samme slengen.. Vet det er mye Ford, men Cosworth er favoritten ;) Ser da ut som det er noen som har det artig :king: Og noen andre: Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Flotte bilder... gøy å se.. te å med Auda`n ha fått sniki se med ser e:hellothere: Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Takker. Selvsagt er auda'n med:D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Flotte bilder Viva, du har forbedret deg veldig på utolig kort tid. :thumb Gå gjerne nærmere motivene også, slik at det fyller mer av bildet. Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan Eriksen Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Er ikke alene om og ha bilder av den Auda`n :p Har masse bilder fra Funäsdalen. Sorry OT! Siter Mvh Ørjan Eriksen -Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Flotte bilder Viva, du har forbedret deg veldig på utolig kort tid. :thumb Gå gjerne nærmere motivene også, slik at det fyller mer av bildet. Takk:) Er litt sjokkert over meg sjøl, ettersom ting har forbedret seg så fort på det halve året jeg har hatt kameraet. Fint å høre at det ikke bare er meg som ser forskjell:) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 I helga ble det fotografering på Tretten, hvor "Fun on ice 2008" ble arrangert. Selv om treffet ble litt amputert, skulle en ikke tro det. Sola skinte og det var masse rå kjøring på isen. Vil takke 'team smurfen' aka Helge Andre for gul vest, uten vesten ville det ikke blitt så varierende bilder og vinkler :) Fotografen (dvs meg) var litt amputert sjøl, pga forstuet arm. Men her er hvertfall første ladning, kommentarer mottas gjerne. Og det må nevnes at det fortsatt er uvant å fotografere på is og med 55-250 objektivet.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team smurfen Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Mye bra her da:) Likte spesielt godt det nest siste av bilen til øversveen. Siter http://www.losna-isbane.tk ------------- http://www.team-smurfen.tk Member of Vagina Wally skrensarlaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Takker:) Du er ikke den første som har sagt det :) Men jeg lurer fælt på en ting. Hva blir resultatet hvis vi setter en 'syk' mann: Bak rattet på en syk bil: Er det flere enn meg som lurer litt på den kombinasjonen? :oohh Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hankypanky Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 "Men jeg lurer fælt på en ting. Hva blir resultatet hvis vi setter en 'syk' mann, bak rattet på en syk bil" må vel bli noe lignende stian med den blå audi 80`n å 800 hester som hoppa rundt utpå der det da:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnelve Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 ja,fikk du noen gode bilder av den blå audin? eller gikk den for fort hehe Siter www.elvelundracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 "Men jeg lurer fælt på en ting.Hva blir resultatet hvis vi setter en 'syk' mann, bak rattet på en syk bil" må vel bli noe lignende stian med den blå audi 80`n å 800 hester som hoppa rundt utpå der det da:) hehe Hehe, sant :D ja,fikk du noen gode bilder av den blå audin? eller gikk den for fort hehe Ikke noen som ble no særlig, hjulet oppå kameraet hadde hoppa til en annen innstilling :doh Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Du begynner å få bra dreisen på kameraet nå ja Ane ;) Mye bra bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Litt flere bilder: Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Takker:) Du er ikke den første som har sagt det :) Men jeg lurer fælt på en ting. Hva blir resultatet hvis vi setter en 'syk' mann: Bak rattet på en syk bil: Er det flere enn meg som lurer litt på den kombinasjonen? :oohh He He... nå nå... tru nok e passe best inni den gode gamle grå e:driving Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg