_:OVeRHeAD:_ Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 prøvde å montere turbo trykk regulator her om dagen, men fikk ikke trykke tul å holde stabilt. kobla ventilen inn mellom WG og nippelen på kompressor huset. og en ting til det fulgte med en sånn T-sak. hvordan fungerer denne? slik en http://www.mtsautopart.no/_shop/product_info.php?cPath=1_2240&products_id=7539 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Det er ofte det blir vanskelig å kontrollere svingninger i trykket om man øker med mer enn 30% over det trykket wg klokka gir. Dvs. trykket du lader når det kun går en slange fra actuatoren og til nippelen på compressorhuset. Løsningen er å skifte til en wg-klokke med strammere fjær eller sette på en ekstern fjær i tillegg. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 men å er det T stykket til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 men å er det T stykket til da? Bløding av luften. Den kobles med den ventilsaken du har som da kan plasseres der du vil. Altså t-stykket plasseres mellom WG og nippelen, og så kobles ventilen til t-stykket igjen. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.