Gå til innhold

justerbart turbotrykk

Ranger emnet


_:OVeRHeAD:_

Anbefalte innlegg

Det er ofte det blir vanskelig å kontrollere svingninger i trykket om man øker med mer enn 30% over det trykket wg klokka gir. Dvs. trykket du lader når det kun går en slange fra actuatoren og til nippelen på compressorhuset.

Løsningen er å skifte til en wg-klokke med strammere fjær eller sette på en ekstern fjær i tillegg.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår