Gå til innhold

LIte uhell med bilen... felg og fronten som fikk seg litt bank

Ranger emnet


Azzido

Anbefalte innlegg

Originally posted by bmw-bergen

Bare sånn for nyskjerrighetens skyld... Dekker ikke forsikring sånne ting? Med mindre du har så stor egenandel at det lønner seg å betale selv....

 

Edit: Med ting mener jeg selvfølgelig skadene etter uhellet ditt, og ikke den døde Corsaen :) bare for å unngå misforståelser...

 

egenandelen er for høy... tok den rimelig høy for å få ned forsikringa... havna da på 14k i året med full kasko og 20.000 km i kjørelengde...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by BMW-323

E39 M5 felger passer ikke til E36.. er en grun til at de er på E39 M5.. kjøp heller E46 M felgene, eller E34 M 18" dobbelspeichen :)

 

Jeg har jo E36 og jeg har de felgene :rolleyes:

05 BMW E61 525IA Touring

 

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Hvordan fikk du sponsor egentlig?

 

hehe... er det så vesentilig da? =)

 

storyen bak sponsoren min da =)

 

jeg så på en 325i cab i seljord... men var endel feil på den... var usikker på om jeg skulle kjøpe den... kjørte den først på naf test... men cab'n hadde klipte fjærer som dere ser på bilde under =) så de fikk den ikke på bremsetest eller noen ting... fikk bare sett på den visuelt... og da siden jeg hadde den på naf test i skien så stakk jeg like godt opp til bmw forhandleren som jeg alltid har brukt "Bmwspesialisten"... der heisa vi den opp etter masse bry... 2 mann i hver hjulbue som løfta den opp mens en tok og satte armene til løfte bukken under bilen... de så på den og anbefalte meg og kjøpe den hvis jeg fikk den 20.000 billigere... altså ned til 160.000...

 

 

jeg klarte å prute den ned og ringte bmwspesialisten dagen etterpå og sa jeg hadde klart det... da begynte de bare og le og sa jeg hadde gjort et kjempekjøp siden listepris var 220.000 og det som måtte fikses på den kom på ca 20.000...

 

og da mens jeg snakke med de spurte han ene meg om de kunne bruke bilen min til reklame osv, altså at jeg fikk bilen min som demo bil hos de siden de hadde vært på jakt etter en grei bmw cab og da siden jeg hadde anskaffa meg en 325i manuell så var saken biff =) jeg nekta ikke, så vi starta og mekke i sammen en liste med masse deler som jeg skulle ha... med rabatter osv som de ga meg havna jeg på ca 40.000 som jeg måtte betale, mens en vanlig person sikkert hadde havna på 80.000...

 

så sånn gikk det til =) de hadde bilen min i 4 dager og ut fra de kom den som ny =)

 

 

cab-side.jpg

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det er en M3 E-30 er det vel kansje et lite håp for sponsor hos et eller annet firma....

 

Man kommer ikke langt med et prosjekt uten å ha noen sponsorer ellre noen til å hjelpe til...

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om at man kan tror på julenissen.. Men du må tro på noe større en det..

 

Tror ikke det finnes et firma i verden som vil sponse deg med ny motor i en sliten E30 320i...

 

Det er vel en vill drøm...

 

Snart er det jul..

 

Masse digg mat.. yummy

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår