VilleW Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Bilforumets offisielle mimretråd :) Her kan man dagdrømme seg tilbake til de dagene hvor alt var så enkelt; og siden jeg faktisk starter denne tråden, får jeg vel begynne Husker du ...den Shogo-sjokoladen som var splittet i midten med crisp og jogurt inni? Den var så goood :( ...den tiden hvor super-nintendo var High-end med MIDI-musikk som utkonkurerte alt? ...når man var så ung at man faktisk fikk noe for ti kroner? ...den brusen som var ett skoleprosjekt som ble så populært at de begynte og selge det over hele landet? (God damn min dårlige hukommelse som ikke husker navnet på den hærligheten! :()\ ...når nymotens pc'er hadde 240 mb harddisk, Windows 95 og 32 mb ram? ...Nokia 3210? ...Den tiden da jentelus var farligere enn skatter, avgifter, global oppvarming og skattesnytende Ordførere? ...Kabtein Sabeltann-kasettene som ble spillt igjennom så mye at tapene ble utslitte på bilferiene sammen med familien? :) Alt VAR mye bedre før :yodude: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demo7k Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Når sjokoladepålegget fra nestle "Sjokella" rulerte butikkhyllene. enste sjokoladepålegget som kunne stå i kjøleskapet utenom å bli hardt. Når man fikk pent brukte mopeder til 250,- (i min fars tid) Når det ikke var så mye mas om miljøet og alt slik når det var lov med spilleautomater i norge hvor en kunne putte på en og annen enkroning og vinne en tier... Savner -99 Eller tidligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Nokia 3210..den husker jeg var stas og ha:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Noen som husker Dr. Boombay? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Huff ja.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 "..the tiger took my mother.." har den i CD hylla! :D Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 "..the tiger took my mother.." har den i CD hylla! :D Njaa: The tiger took my family :D Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Njaa: The tiger took my family :D haha, hørte på den her om dagen! En kompis trodde han sang: "den haien var så vemmelig" :blah: prøv selv og se, det passer ganske godt.! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simensk Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Når det gikk annen sport på TV enn BARE fotball Når man hadde pizzakveld når man var liten og spilte Goldeneye med 3 venner Når man kunne ta mopedlappen for 700 spenn istedet for 5000 Siter Audi 80 1.9 TDi STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 for ikke å snakke om den tiden ungene lekte ute.... det var tider det klatret i trær og greier laget ola-biler og sprettert..... glad jeg vokste opp før playstation-tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 savner 90 talls musikken mest.. Hvem slår vel DDR,La Bouche,ATC, Gigi d`agostino, roxette osv. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 for ikke å snakke om den tiden ungene lekte ute....det var tider det klatret i trær og greier laget ola-biler og sprettert..... glad jeg vokste opp før playstation-tiden Enig i den. Var omtrent bare ute når jeg var mindre, skjøt med spøtte rør og erter, datt ned fra trær, morsomt var det ja! Neste generasjon unger kommer til å bli data geeker hele gjengen. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Attila Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 haha, hørte på den her om dagen!En kompis trodde han sang: "den haien var så vemmelig" :blah: prøv selv og se, det passer ganske godt.! Det morsomme er at det var en norsk versjon som kom ut på en av smurfehits cd'ne med den teksten! ;) Noen som husker at en kjærlighet på pinne kostet 50 øre? Siter 89' E34 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 ...når nymotens pc'er hadde 240 mb harddisk, Windows 95 og 32 mb ram? ...Nokia 3210? Eller da de hadde 16 mb harddisk? :D Husker da man fikk Stunts-spillet på diskett. Det var tider. Eller Japp-reklamen med Porschen :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 husker prince of persia veldig godt. slager av et dataspill:) bare dumt jeg ikke hadde god nok data til å drive det:( lenge leve windows 3.11 og SkiFree! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg