Janp87 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Har skaffet meg en 1997mod Chrysler Neon 2.0i 16v. Motor: Motoren har en ECU som heter "type 100" som blokker gjør at motoren blir sperret på 100hk, selv om den egentlig er god for 136hk i org stand. Så jeg trenger bare en ECU fra en 1995mod så får jeg en økning på 36hk (blir nok de kreftene jeg kommer til å merke mest siden dreiemomentet ikke kommer til å øke like kraftig). Skal bygge 2,5" eksos fra cat og bakover, og prøve å bli kvitt de værste bøyene på anlegget. Få konfilter i "trykkboks" så den ikke henter noe varmluft fra motoren. 55mm spjeldhus. kvasskam. Eksteriør: Skal kjøpe NMI framfanger og bakfanger fra bsbildeler.no NMI har ikke verdens beste passform så det blir nok å gå med en del timer på å tilpasse de, men innkjøpsprisen blir bare 4000, så det passer min økonomi fint, får heller gå gjennom et lite h****** med tilpasningen... Sideskjørt må nok bli hjemmelaget, siden de kun har til 2dørs neon der jeg har sett... Kommer også nye frontlykter og blinkere: 16*7" felger har ikke funnet noen som jeg bare må ha, så jeg leter enda. Interiør: Ny girkule Nye pedaler Fargekode interiør Stereo: 12" 1000wrms sub fra dynabel bf 2252 dynabel forsterker 6" komp sett fra dynabel 1,5f kondensator fra dynabel Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Kult! Morro å se noe utenom det vanlige. Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg