herr_kjær Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 jeg skal snart en tur til sverrige og lurte på om noen vet hvor mye jeg må betale per. rull snus jeg vill fortolle over grensa? kvota er jo bare på en rull og vill helst ha med meg 3-4... Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Tviler egentlig på dem bryr seg så mye om det, men kjøper jo mer enn det til egent forbruk osv... Vi har iallefall aldri brydd oss om det :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 herr_kjær skrev: jeg skal snart en tur til sverrige og lurte på om noen vet hvor mye jeg må betale per. rull snus jeg vill fortolle over grensa? kvota er jo bare på en rull og vill helst ha med meg 3-4... http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=70721&epslanguage=NO&parentid=66264#Forenklet%20fortolling Svaret finner du her, i en tabell på Tollvesenets nettsider. I tillegg til kvota, kan du ta med deg inntil 500 gram snus. Du må da betale fortollingsgebyr på kr 70 per 100 gram snus. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Kom til ro nå :-) Jeg har jo gitt dere svaret. Hehe... Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 takk til ottersen og juristen;) dette var ett seriøst spørsmål. jeg har bare hørt at det kan like gjerne lønne seg å fortolle som å ta sjangsen på å bli tatt... og nei jeg er faktisk ikke dum! Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg