Tyrann Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Noen som trenger ny prosjekt bil? Kom over denne http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=96007 :omfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 øhja.. Dette må være det mest spesielle jeg har sett!:P Passer 3er front sånn nesten bolt-on eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 må nok litt ombygging til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 stakkars 2er golf, måtte lide seg igjennom slik ondskap.... Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 fy faen!!!!! det er noe av den største voldtekten jeg har sett av en stakkars golf. den som har gjort dette borde bli lagt inn på psykriatiskklinikk Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Noen som veit om en sånn takspoiler som er på denna? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Tenk om han leser dette......... Syns ikke det så noe pent ut jeg heller, men kan tenke meg det ville blitt en tøff bil i en ikke-så-superinteressert-bilpersons øyne! (dvs 98% av folket;)) Men ville heller lagt ut på autodb enn på vwaudi forumet :P Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Noen som veit om en sånn takspoiler som er på denna? er det vanlig gti sak det der eller er det en større en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 nuff said! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 ja den var nydelig! Mangler bare M3 speila,klemme i en jetta front,soting sideruter bak Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 . stakkars 2er golf, måtte lide seg igjennom slik ondskap.... Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 helt jævlig voldtatt den stakkars Golfen der..:( har jo muligheten til å bli både fin og spesiell dersom man absolutt vil da..har man 50høvdinger til å bruke på den, så kanskje:D fjerne fangere, sikkert fjerne en del rust (ser ut som en låveracer), fjerne den jalla"vingen" bak, crystal clear baklykter, sikkert kjøpe nytt understell, felger, sikkert kjøpe nytt interiør også og ikke minst lakk.. Kan jo bli noe av denne bilen om man absolutt vil.. 5000kr er jo ikke så mye penger.. sikkert en eller annen som kjøper den..hehe!:D leste på vwaudi forumet at den ikke hadde papirer.. Stakkars Golf, han/hun som bygde denne bilen har nok sett for mye på Transformers;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Mon tru om det er org breddinga ifra en Rallye som står på bak eller om det er noe glassfiber greier. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 er et ettermontert kit så det er sikkert glassfiber... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Noen som veit om en sånn takspoiler som er på denna? ligna litt på den eg var og kjøpte i dag? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg