Gå til innhold

Air Condition på S4 2.2TQ 92: Fungerer ikke..?

Ranger emnet

Snakey

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fant jeg lista :)

http://www.12v.org/maintenance/index.php?section=tr&ss=hvac&ch=ccodes&v=1

AC kompressor betingelser for start: http://www.12v.org/maintenance/index.php?section=tr&ss=hvac&ch=shutoff

Forøvrig en flott side for dem som har V6 :)

Eller for dem som har 9A motor? 170 hk'ern 20V: http://www.20v.org/

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ble en iskald tur hjem fra jobb idag! 15min siden jeg kom hjem etter å ha kjørt med kald luft hele 3.3mil. For nå har motoren hengt seg igjen og for opp samme feilkode jeg hadde 26.8.07. Så demontering og rensingen av motoren/tannhjul i motorhuset hjalp bare under en måned.

Skal nå bestille meg ny motor. Kan oppdatere seinere når jeg får tak i Møller folka. De svarer aldri på tlf på delelageret!

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen etter, på kvelden begynte plutselig motoren å fungere igjen, og har kun feilkode 8.7 no. men motoren liggerpå møller å venter den.. så tror ikke eg blir populær om eg ikke henter den.. de har no tlfnr mitt..

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Er samme klimaanlegg på alle Audier fra 1992 frem til slutten av 90-tallet, den typen med to nesten kvadratiske displayer. Så ja, det funker også på en S6 av den typen.

Jeg har nettopp kjøpt en 1996 mod. A6 2.6. Den har et helt anderledes betjeningspanel enn det som beskrives her, og som jeg har sett på andre Audier. Displayet er ikke to-delt, men et langt rektangel plassert over to rader med store firkantede knapper. Fulgte med et lite hefte hvor det står at det er av merket "Diavia". Noven som vet om feilsøking fungerer likt på denne utgaven?

Problemet mitt er at jeg ikke får noe varme samme hvilken temperatur jeg stiller inn. Problemet kom og gikk litt annenhver dag en til to uker, men så var det jevnt slutt. Kan dette skyldes den samme motoren som er nevnt her?

Håper noen kan hjelpe meg, for nå kommer vintereen. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...