Gå til innhold

Ny bil; Bmw cab.. smått må gjøres :) Masse bilder!

Ranger emnet

xZoPpY

Anbefalte innlegg

Vært lite liv her i det siste.. Har fått oppgradert anlegget nå med masse nye oppgraderte kabler og ny spiller, alpine 9855r :) Det spiller som fy! Trenger ikke mer lyd for å si det slik :P

Når neste lønning kommer så blir det vel til å skifte bakruten, nytt sideskjørt (mangler på passasjerside), skifte pærer i dashen(turteller) og skifte dørsylinder lås.. Tenker å bestille det meste fra koed.dk om dette er rimeligst? Det eneste jeg ikke finner der som jeg trenger hittil er innvendig list innenfor døren. Altså den lille svarte listen som holder teppet på plass, rett ved setet. Noen som vet hvor jeg finner denne?

Slenger opp noen bilder av den jeg.. Polert den og litt sånn..

DSC01538_2.jpg

DSC01536.jpg

DSC01524.jpg

DSC01522.jpg

DSC01521.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil detta. Men ikke litt riski med så mye stereo i en bil som er så lett å buffe ifra, at du egentlig ikke trenger å bry deg om å skifte dør lås? hehe;)

Hehehe takk.. :) Anlegget tviler jeg på dem får noe ut ifra, men spilleren er en større mulighet.. Bilen er no forsikret mot tyveri så.. tenker man på tjuveri hele tiden kommer man ikke så langt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aahh:) da skjønner jeg;)

Reagerte på det samme jeg også :P dama mi gråt heldigvis like mye som meg når jeg solgte cabben min i sommer ;)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på det samme jeg også :P dama mi gråt heldigvis like mye som meg når jeg solgte cabben min i sommer ;)

Hehe, han skulle ut og kjøpe familiebil.. så kom han hem med denne bilen da, plass til 1 passasjer, anlegg som veier like mye som 3 smellfeite personer, som er istedenfor baksete,- var det bilen hadde å tilby av plass baki bilen.. hehe.. så det var vel grunnen til at den forsvant fort der ifra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har skaffet deg!

Jeg har egentlig motsatt problem, jeg kjøpte meg en 520i Touring, men dama klager på at den er for lite "ungdommelig"... hun ville vel heller ha 3-serie coupe..

97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har skaffet deg!

Jeg har egentlig motsatt problem, jeg kjøpte meg en 520i Touring, men dama klager på at den er for lite "ungdommelig"... hun ville vel heller ha 3-serie coupe..

Takker for det du :) Hehehe, du ser, kvinnfolk blir aldri fornøyd, uansett hva det gjelder..alltid noe vetu ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter bare på at dama skal få seg lappen jeg. ho vil ha familiebil med god plass, så da kan jeg hive ut all unødvendig dritt og gjøre min til verdens minst familievennlige bil. ut med baksete, inn med basskasse og en liten dråpe lystgass:-D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider