Gå til innhold

"Halllon" vant runden i den Europeiske Drifte serien!!

Ranger emnet

Japan-Auto

Anbefalte innlegg

Helt sinnsykt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men så får jo kjøringa hans nakkehårene til å reise seg også, det er HELT vilt hvordan han ratter bimmern, bra for å si det sånn :)

Synd at ikke Kenneth moen har fått bilene sine til å gå på noen av driftetreffene som har vært i norge i år, for det skulle ha vært sinnsykt fett å se de to i twin drifting og sånt.

Det fete med kjøringa til ha!!!on er den sinnsyke farta han har på bilen, og hvor ekstremt god kontroll han har på "ligga bredt kjøring" + at han har så sinnsykt god kontroll på bruk av kløtsj og hydraulisk brekk, så, GRATULERER HA!!!ON!!

EDIT: hohoho, kenneth på andre, FY FAEN og stolt jeg er nå, to nordmenn som tok første og andre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. FLAUT for de store gutta!

watch out cocky boys med halvmill kr biler og sponsorer.

Her ankommer en små sjenert liten BI nerd med et utslitt E30 for å parkere ræva deres på plass..

GO HOME BITCHES!!

congrats fredrik! det fortjener du. Det er stor respekt ikke bare av kjøringa men stilen du parkerer motstanderne dine på:)

!!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:D:D

Takk skal dere ha!! Var helt RÅTT å kjøre mot Kenneth i Prodrift-finalen! Han er ekstremt jevn og dyktig, og jeg er kjempeglad for at jeg har fått sjansen til å prøve å henge på og lære av ham. :)

Det var også irer, finner, svensker og russere på plass, og det er spennende å se hvordan drifting som motorsport utvikler seg. Nivået blir stadig høyere, og eksempelvis ble den irske toppføreren Martin Frenchy slått ut av en finne.

Her er vi på tur hjem, med Kenneths to 2. plass-pokaler og min 1. plass-pokal (jeg låner et bilde jeg, Hege, håper det er ok):

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=798&g2_serialNumber=2

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig imponerende!:respect Med den bilen du bruker og antall hk (uten turbo) beviser du bare hvor mange elendige sjåfører det er rundt om! Det er ikke bilene det er noe feil med, men sjåførene!

GRATULERER!! Så deg i aksjon på Våler tidligere i år, helvete for ei kjøring..!! :D Twindrifinga (?) er jo bare bilporr på sitt beste.

Synes nordmenn hevder seg i det meste om dagen jeg, ikke verst for dette lille landet... :thumb

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic:

Ha||lon, kjører du bedriftserie på HHK?

Ellers takk for underholdende kjøring i 2007, og jeg gleder meg allerede til 2008! :D Muligheter for å sitte på eller? :P

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider