Gå til innhold

P II 233 Mhz selges billig

Ranger emnet


aryx

Anbefalte innlegg

Originally posted by Robert

Håper du vet at man får bedre maskin i butikken til den prisen....

 

Ok, da tok jeg meg en tur på komplett å sjekket...

 

150,- Diskettstasjon

365,- Cpu

219,- CD-spiller

550,- HD

490,- Hovedkort

385,- Grafikkkort

229,- Ram

120,- Nettverkskort

 

Dette var de billigste komponentene jeg fant som tilsvarer denne pcen.

 

Og Robert, jeg vil ikke at dette skal bli en søppeltråd av folk som mener ditt og datt, er du interessert, send meg en mail med et bud, er du ikke, så bla videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, hårsår type..

 

Poenget mitt er at man kan få en pc med 5doble ytelser, til som du nevner, ca dobbel pris....

 

Ta det som et forsøk på å få prisen ned i 500, da har jeg lyst på, kunne tenkt meg en maskin til å sette opp som en liten server og lagringsplass..

 

Får 166mhz P1 maskiner til 200kr i byn, men det blir litt for svakt, din maskin kunne jeg klokket til 366...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Ops, hårsår type..

 

Poenget mitt er at man kan få en pc med 5doble ytelser, til som du nevner, ca dobbel pris....

 

Ta det som et forsøk på å få prisen ned i 500, da har jeg lyst på, kunne tenkt meg en maskin til å sette opp som en liten server og lagringsplass..

 

Får 166mhz P1 maskiner til 200kr i byn, men det blir litt for svakt, din maskin kunne jeg klokket til 366...

 

Hehe, neida, vil bare ikke ha en kjempediskusjon om at folk ikke trenger slike pcer, og selvsagt at folk ikke ser verdien i den, den er for spesielt interesserte, som for eksempel som en server.

Og som jeg sa, så har jeg bedt om bud, så om du mener den er verdt 500 kr, greit nok det.

Kunne tenkt meg litt mer, men gi meg budet på e-post så kan vi finne ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pettergutt

Hvis noen vil kan de få en p3 500mhz av meg. Ingen gidder vel å betale for en maskin som ikke kan brukes til noenting? bortsett fra kabal da:D

 

Som sagt, dette er for spesielt interessert, og ja, jeg kan gladelig ta imot en 500 Mhz, da denne er ideel som SUS server :)

Når og hvor kan jeg hente den? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår