Ardous Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Hei. Har anskaffet meg hund av litt større type, så jeg har funne ut at det er på tide med litt større bil :) Skal selge/bytte min Mazda MX-5. Det er en 91 mod BRG (british racing green). 1.6L 115hk Hardtopp i bilens farge. KM ca 99.000. 15" alu sommer (ikke vinterdekk). Brunt/beige interiør. Skinnseter. Skinn trekk til å ha over når Cab er nede i interiør farge. El-vindu. Spoiler bak. Importert 2002. (og godkjent) Selges eller byttes i større bil. Det meste av interesse, men må vere i bra stand og ikke alt for mange Km. For mere info, send mail til: goldervi@online.no eller ring på 90534728 Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Bytte ? http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=18909 Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Tja, vet ikke helt, vil helst ha noe med 4 dører, men skal tenke litt på det. Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Jepp, tenk litt på det og gi meg svar. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Pris? ca? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Vet ikke helt hva den ligger i pris ed skinnseter og hardtopp, kom med bud/forslag dere. Vet at det er kjipt å ikke komme med ca pris, sorry.. Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by bjirn Pris? ca? Prisene ligger jo fra ca80-140.000.- for disse bilene men det er vel opp til kjøper og komme med ett bud.. her er jo ett eksempel.. http://www.motorborsen.no/moreinfo.asp?recno=35279 ikke like fin og den ligger jo på 99k... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hva finner du ut ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Selges for 100.000,- Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Fortsatt til salgs eller byttes. Tar billigere billigere bil eller bytte likt også. Trenger større bil da bikkja vokser voldsomt :) Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Jeg har en Z tilsalgs, bussversjon med nedfellbart baksete om du er interessert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg