Gå til innhold

Svinging går liksom ikke ann

Ranger emnet

Splint

Anbefalte innlegg

Ja detta var kjipe greier. Har bare hatt problemer med bilen siden jeg fikk den i hus, og begynner å lure på om jeg må bli kvitt den. Nå er det slik at jeg ikke klarer å svinge når jeg står i ro. Kommer bare en sinnsyk squeekelyd, nett make til viftereimshyling. Har gått igjennom diverse kviteringer jeg har på bilen, og der stod det blant annet at servoslangen svetter. Kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg vet at hjulene ikke tar ani hjulbuen. Har mange centi å gå på.

Hvis det da er servoslangen som er lekk, er det mye jobb å bytte denne? Behøver det å gjøres av godkjent verksted?

En annen ting, som jeg syns var fan te merkelig, var at det begynte å sive brun røyk (!) ut av rattstammen når jeg startet bilen i dag etter litt kjøring. Hva fan? Ble livredd, vrengte om tenningen, hev nøkkelen fra meg og åpnet panseret. Var ingen røykutvikling der framme... Når jeg vrei om tenninga etterpå igjen, så gikk det fint. Nå går jeg rundt å klør av meg håret, for jeg finner fan ikke ut hva som feiler bilen min :P Har vært maks uheldig her..

Tips og lignende historier mottas med takk. Er det noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Kan være. Men det som er så rart, er at første gangen det begynte å ryke, hadde jeg kjørt noen mil. Kan seff være en ledning uten isolasjon eller noe som er ani noe.. Rattet er skrudd på selv, og ledninger er trukket fram for bært bærten. (Må faktisk trykke på en egen knapp på siden av konsollen for å tute), så kan ha noe med dette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider