Gå til innhold

Lettmetallsfelger 14-17" ønskes kjøpt!

Ranger emnet

sublime

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Har felgliste fra Martins her nå, og ser at Messina-felgene kommer i 15x6.5" 5x100 ET35 (som er perfekt), men de kommer også i en del andre dim. Så hvis du sier hvilken bil de ble kjøpt til/har stått på, så kan jeg sjekke i lista om den har samme boltsirkel og innpress. Ellers må du ta en titt inni felgene. Der skal alt stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Har noen til salgs her....

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=12388&highlight=vinterdekk

Har sett det, spurte også etter bilde i tråden og fikk det, og desverre tror jeg ikke de kommer til å se særlig pene ut på en Neon. Dessuten har dekkene dine for høy rulleomkrets, så de kan jeg ikke bruke, og da blir 4k altfor dyrt for brukte felger. Kan velge mellom mye nytt for 1k/felg, til og med originale Chrysler-felger (895,- hos Motorcompaniet)...

Så desverre... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fordscorpio

passer felger til volvo? husker ikke boltsirkelen nå. har helt nye

advanti messina felger 205\55\15, pent brukte sommerdekk følger med hvis ønskelig. felgene er kun kjørt 125 mil og dekkene det dobbelte.

Er de kjøpt til volvo? Hvilken type volvo? Hvilken pris hadde du tenkt for dekk og felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fordscorpio

det er 5*108 ifølge nordnorsk dekkimport. nypris i sommer var 11000,- hadde tenkt å få igjen halvparten ihværtfall. rundt 6000.-

Ok, da kan ikke jeg bruke de.

11k håper jeg var med dekk, for nypris per felg er 1395,- eks. mva. (ca. 1730,- inkl. mva.) hos Martins, og som regel er det jo en del rabatt å hente i tillegg... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider