Gå til innhold

EmilHetty`s Volvo 245

Ranger emnet

emilhetty

Anbefalte innlegg

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en tur innom huggern i sta, og der fant jeg en fin liten ting som jeg ikke trodde fantes.

Før:

DSC00912.jpg

Nå:

DSC00914.jpg

Ble mye penere da.

Fikk tak i den ramma til 3 instrumenter i sta, bytta mot noen slitne vinterdekker. Fikk med 2 klokker og oljetrykksmåler. Hvis det er noen som skal ha klokker så er det bare å si ifra, har 3 som ikke er i bruk.

DSC00917.jpg

Jeg skulle hatt utetemp. Den typen som dekker hele firkanten. Det er bare å skike ut hvis det er noen som har.

Den som ser sånn ut:

1599848-bilde4-dsc00177.jpg

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur inne i oslo i sta, så lå jeg ved siden av en Bmw bortover et sted som det er 2 felt inne i byen. Også plutselig svinger han over, jeg ser det og hever meg på bremsen men jeg rekker ikke å bremse nok før han var inne i siden på bilen min og dytta meg oppi et gjerde.

Det ende med at jeg fikk en bulk på venstre forskjerm(akkurat ved hjulbua), Noen svære merker i støtfangern, 2 småe bulker og noen riper på høyre forskjerm og dør, både for og bakfelgene på høyre sia kom oppå sånn opphøgd kant som var der, så det blei merker i den ene felgen.

Så får håpe at jeg får igjen litt da.

Så var det ingen som viste hva gata vi var i het, så måtte vi spørre noen om det. Og den het faktisk skippergata.

Det er litt kjipt når bilen står på muttern og det er hu som må skrive under på skademeldinga. Hu kommer nok til å spørre hva jeg gjordet der.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det på forsikringa! Var det en kebab-mann som kjørte på deg, eller en oslo-rompe med masse peng? Få inn noen bilder hvis du gidder.

Sånne folk skulle vært fotgjengere!

Han var helt enig med meg om at det var han sin skyld, så det kommer på hans forsikring.

Var vel heller en olso-rompe, Men han var kjempe hyggelig.

Beklaga at han hadde ødlakt kvelden vår og greier.

Får se om jeg tar noen bilder etterpå, Er ikke så veldig store skadene, men det koster nok litt. Særlig nå som jeg må kjøpe 1 ny felg.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ble tøff nå!

Bruker du biltema dempere og senkefjærer, hvis jeg ikke misforstod? hvordan er det å kjøre med?

Jo takk.

Jeg bruker lesjøfors senkesett og biltema dempere bak ja.

Er helt greit å kjøre med det, blir litt stivere enn med orginal fjærene. Biltema demperne er helt greie dempere det, er omtrent like stive som orginale nye Volvo dempere.

Skal ha på røde koni bak nå da,Så den blir nok litt stivere.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skrudd av 21mm stabstaget bak på delebilen min.

Det skal også bli rødt, og til uka skal det på sammen med røde Koni bakdempere.

Men faen bilen krenger mere foran enn bak nå, er std dempere både foran og bak. Så må nesten finne noe som er litt stivere foran.

Kommer sikkert til å bli enda værre når jeg får på røde Koni bak.

Skulle hatt noe som var stivere foran, noe som røde koni eller noe. Hvis noen har dempere som er stivere enn orginalt men ikke sånn kjempe stift, så er det bare å si i fra.

21mm stabstag :)

DSC00948.jpg

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider