Tyrann Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Inegnting å skamme seg over der inne:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Jeg liker de store lyktene jeg:D værtfall når de er så fine som de som sitter på din.. Håper ikke du skal forandre noe der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Inegnting å skamme seg over der inne:thumb Takk, takk:) Men ser bedre ut i virkeligheten syns jeg. Men men. Jeg liker de store lyktene jeg:D værtfall når de er så fine som de som sitter på din.. Håper ikke du skal forandre noe der.. Blir nok ikke noen forandringer der nei..liker de godt jeg også;) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sweet83' Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Bra du har planer for bilen Arne! Kansje vi skal skrive salgsmelding snart sånn at du faktisk blir juridisk eier av kjerra? ;) Siter 1966 VW 1300 1983 VW Golf 1,1 2002 VW Polo 1,2 1999 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Haha, det kan nok være en idè ja. Har glemt hele greiene jeg:p Vi ordner det i helgen, jeg plinger på:) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg