Dodgy Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Kjørte fra Bergen til Rena i går og da så jeg et par rimelig feite biler mellom campingbilene. Møtte en ny GT-40 på vallaheiene. Den var hvit med blå striper. Bilen hadde prøveskilter. Så ganske lik ut som denne: Bak GT-40'en kom en ny mustang i samme farger, ikke sikker på om den hadde prøveskilter. Senere da jeg kom til Arna så jeg en rød supersportsbil som jeg ikke helt vet hvilket merke var!!! Skal se om jeg greier å google meg frem til hvilke bil det var. Den var på prøveskilter. Noen andre som har sett den? Fikk bare et kjapt blikk på den, kan ligne på en kit-car som er blanding mellom Mclaren F1 og Saleen S7 bare noen år eldre? Kanskje? Detaljene var ikke så veldig lik disse bilene egentlig, men i den sjangeren :P. Møtte også maaange Morgan rundt Voss, bla. to aero 8. Alle kjørte cab i regnværet. Haha! Noen andre som har sett disse bilene? Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 GT 40'en, Mustangen og den røde Ultima GT-R'en var på Right On treffet på Bergen Travpark i går. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Den nye heter nok bare Ford GT ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Og den Ultima GTR'n er vel samme som var på Gatebil på julitreffet.. Steike grom kjerre! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg