melluh Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 kjøpte meg en golf 1 i går, og dermed vurderes denne solgt...golf 1 er utvilsomt favoritten! ser for meg to muligheter... enten at noen tar over bilen slik den står nå, med et hull i eksosanlegget, og ene hovedlykta som har et steinsprang eller bilen selges ferdig eu-ok, og fullstendig shinet. alle bud vurderes, men jeg ser for meg at denne bilen lett er verdt 10 lapper ferdig eu-ok og shina generelt opp!? går for 7k om noen slår til innen rimelig tid - ellers blir bilen shinet og eu-ok og går for en høyere pris.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 6k om den hentes i helga, jeg sitter plutselig med to golfer i tillegg, så jo før, jo bedre! men ut helga er siste sjangse for å gjøre et kupp! hentes den ikke innen mandag blir det full shining og en helt annen prisklasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg