vågen Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Jeg skal grunne noen deler til bilen min, jeg har noen gamle lakksprøyter liggende, men har kåmmet over en annen sprøyte som skulle være bra til grunning! men det jeg lurer på er hva den kurante dysestørrelsen er til grunning! er jo så mange forskjellige millimeter størrelser på dysene! på forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Opltimalt så bør du sjekke hvilken sprøyte og hvilken grunning du bruker. Men en plass mellom 1,4-1,8 Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Det vil variere på hvilken grunning du skal sprøyte, det står oppført hva slags dyse størrelse du skal bruke i teknisk datablad til den grunningen du skal sprøyte Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg