Gå til innhold

Ingen?

Ranger emnet

Remi Berg

Anbefalte innlegg

Den potta vi har er satt på av tuning karene. Vi har skiftet eksosanlegg også så enderøret er rimelig stort. Jeg tror det er 3.5" enderør (resten er 2.5").

Jeg bruker Adobe Photoshop. Selve det at du forminsker de taper du ikke mye på (kanskje litt om det er et stort bilde som gjøres veldig lite), det er nok når du lagrer det etterpå. Mange programmer har en forhåndssatt innstilling når en skal lagre bildene (f. eks 70% av kvaliteten). Det sier seg selv at kvaliteten på bildet vil falle (når du faktisk indirekte ber programmet om å gjøre det). Du kan jo prøve å rote litt rundt i Options el å se om du finner noen innstilling som heter Lagring el. Eller du kan laste ned Adobe. Her får du velge komprimering når du lagrer bildet. Kjempegreit.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slimline

Den potta vi har er satt på av tuning karene. Vi har skiftet eksosanlegg også så enderøret er rimelig stort. Jeg tror det er 3.5" enderør (resten er 2.5").

Jeg bruker Adobe Photoshop. Selve det at du forminsker de taper du ikke mye på (kanskje litt om det er et stort bilde som gjøres veldig lite), det er nok når du lagrer det etterpå. Mange programmer har en forhåndssatt innstilling når en skal lagre bildene (f. eks 70% av kvaliteten). Det sier seg selv at kvaliteten på bildet vil falle (når du faktisk indirekte ber programmet om å gjøre det). Du kan jo prøve å rote litt rundt i Options el å se om du finner noen innstilling som heter Lagring el. Eller du kan laste ned Adobe. Her får du velge komprimering når du lagrer bildet. Kjempegreit.

fant ingen link :;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Remi Berg

Har dere fått prøvd aero utgaven? Det anbefales

Har desverre ikke det. Det nermeste jeg har kommet er å sikle på nabons fult utstyrte 93 cabriolet Aero.

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS-burner'n

fant ingen link :;)

Du kan jo gå inn på http://www.adobe.com, men der får du bare prøveversjon. Har du Kazaa Lite så er Photoshop lett tilgjengelig der. En "light" versjon av Photoshop er Adobe Elements. Litt mindre download tror jeg og ikke så mange funksjoner, men fungerer like greit.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo gå inn på http://www.adobe.com, men der får du bare prøveversjon. Har du Kazaa Lite så er Photoshop lett tilgjengelig der. En "light" versjon av Photoshop er Adobe Elements. Litt mindre download tror jeg og ikke så mange funksjoner, men fungerer like greit.

Okey takk! :D trodde du la skulle legge ved en link i forrige post, men jeg forstod etter å ha lest posten et par ganger at jeg misforstod ;)

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har steg 1. Husker egentlig ikke. Jeg pusher også på å få til nettinggrill og dumpventil, men pappa er litt tilbakeholden. Han synes det er så gøy å kunne dra de fleste biler og allikvel ser det ut som en familie bil sier han. :rolleyes:

Hvor ble bilen deres trimma? Firma? Land? Pris? Garanti? Effekt forskjell? Er den registrert med 150 eller 229 i vogn kortet?

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble bilen deres trimma? Firma? Land? Pris? Garanti? Effekt forskjell? Er den registrert med 150 eller 229 i vogn kortet?

Vi trimmet den på Kløfta like nord for Oslo. Det lettet pappa for 16000-,. Dette var da med både chip, effektanlegg og montering. Garanti vet jeg ikke noe om og får ikke spurt heller da pappa er bortreist over helgen. Trimmingen økte ytelsen med 79hk (fra 150 --> 229) og kraften med 126nm (fra 240 --> 366).

Vi har registrert den med 150hk :eek:

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trimmet den på Kløfta like nord for Oslo. Det lettet pappa for 16000-,. Dette var da med både chip, effektanlegg og montering. Garanti vet jeg ikke noe om og får ikke spurt heller da pappa er bortreist over helgen. Trimmingen økte ytelsen med 79hk (fra 150 --> 229) og kraften med 126nm (fra 240 --> 366).

Vi har registrert den med 150hk :eek:

Okey. Får ihvertfall ikke med morra mi på å trimme bilen for så mye penger, i Sverige hadde vært mer aktuelt.

http://www.bsrab.se/se/0_frame.asp?vart=saab_9-5_23t_-2000

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider