cornell84 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Heisann ! Er i ferd med å bytte inn min E46 i en E90.. I den sammenheng er det et par ting jeg lurer på... Skal troligvis ha en 318\320 2005\2006-modell.. Men når jeg drev og søkte på finn her om dagen så jeg en 316, E90 06-mod..Disse virket litt annerledes på bildene enn de to E90ene jeg har sett på fysisk og prøvekjørt, litt "mindre" sportslig på en måte.. Er dette så ? Eller har disse prikt lik karosseri ? jeg las noe om at 316 E90 er spesiallagd for det norske (+ noen land til) markedet..Vet at bilder kan lyve men lurer litt på dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Alle E90 har nøyaktig samme karosseri. Du kan imidlertid få E90 med to ulike typer originale støtfangere, standard og M-sport. M-sport ser kanskje et lite hakk mer sportslig ut, men forskjellen er ikke spesielt stor. Størrelse på felger kan kanksje også spille litt inn på det totale inntrykket. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg